BAHASA AKU YANG ROJAK KE BAHASA GOOGLE YANG ROJAK?

>> Wednesday, April 28, 2010

Hai korang sumer..Aku tengah x tau nak buat ape nie sebenarnye..So aku pun timbul la idea nak main2 google translate..Bukan main kelakar betul bila dia translate dari malay ke english..Da macam ayat ape ntah aku tengok..Naik pecah perut aku baca..hahaha.
So kat bawah nie antara petikan dari n3 aku sebelum nie yang aku translate kat google translate..(berapa bayak translate da)

Kadang2 aku terfikir gak nak jadi tv star!sebab ape?giler korang, jadi tv star confirm la best!boleh jadi famous dowh!G mane2 pun orang kenal!!Silap2 orang nampak kita, siap nak ambik gambar same2, nak mintak sign la bagai sumer!wah!!nie kehidupan celebraty nie!!!best kot!eleh, aku pun bloeh jadi tv star la..Tu la kelebihan jadi blogger!Boleh ditawarkan jadi tv star!!

"Kadang2 gak, I thought my tv so star! For APE! Giler still place, so the best tv star confirm it! Can be famous dowh! G. mane2 even know who! Silap2 people see us, ready to take my picture same2, like've signed it as Sumer! wow! life celebraty nie nie! best coat! eleh, so I have bloeh tv star la .. tu la advantage so blogger! may be offered TV star!"

So time Street Fair nie banyak benda gak aku dapat..Memang best giler...Main permainan yang simple giler je, dapat point, pastu blg redeem kat diorang..Menang satu game dapat 2 point..Ko kumpul la banyak mane sekali pun, g je la redeem..Lagi banyak point dapat, lagi banyak barang Gatsby blh dapat..Boleh Buat stok 3 4 tahun kot aku rasa..Memang best giler... 

"Street Fair nie time so many things I can gak .. It is best giler ... Play a simple game giler je, to the point, pastu SOC redeem Kat uniforms .. Win a game to two points .. Ko collect it even more Mane , g je la .. Again redeem all point to, the more things can blh Gatsby .. Can Make a stock of four years three coats, I think .. It is best giler ..."

Bentuk BlackBerry® Storm 2 amat lah stylo!BlackBerry® Storm 2 amat sesuai untuk aku.Sebab aku adalah seorang consultant @ investment planner.Kerja nie memerlukan aku berurusan dengan beribu2 orang client,dan kebanyakkan client aku adalah orang yang banyak duit.So,bila nak berurusan dengan orang macam nie, segala sudut penampilan kena jaga.So bila aku pakai BlackBerry® Storm 2 nie bila berurusan dengan mereka, sedikit sebanyak menampak kan aku seorang yang elegent dan ada class yang tersendiri.(Betapa hebatnya penangan BlackBerry® Storm 2) 

"BlackBerry ® Storm second form is very stylo! BlackBerry ® Storm 2 is suitable for aku.Sebab I am a consultant @ nie require investment planner.Kerja beribu2 I deal with the client, and most of my clients are much duit.So, when I deal with people like nie, all angles have to look when I wear jaga.So BlackBerry ® Storm 2 nie when dealing with them, revealed some of the state I have an elegent and unique class. (How great the BlackBerry ® Storm penangan 2)"

Memang kelakar gilo kan..Aku memang gelak guling2 la baca..Ntah pape je..Yela, sah2 la aku guna bahasa rojak mee..So cm2 la dia translate kan..hahaha..:-) Tapi kadang2 kalu tulis bahasa baku pun ntah pape gak dia translate..:-)

p/s : bestnye dapat makan rojak kat kuala pilah..kuah dia dibuat dari biskut mery..korang penah try x? 

4 comments:

Unknown April 28, 2010 at 9:56 AM  

wakakakaa!!! memang pon cenggitu sebab dulu ada gak ieda nak try translate, kuar cam gitu gak, gelak je baca, cam sarikata dvd cetak rompak pon ade hahahhaa!!

yanamib April 28, 2010 at 2:37 PM  

hehe tu direct translation je =p

SHAHRUL HAIRY DOT COM April 28, 2010 at 4:22 PM  

lawak dowh!.. hahah bob bob.. :D

yours
SH

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS