Saya inginkan BlackBerry® Storm™ 9520 dari CELCOM

>> Tuesday, February 23, 2010

Ini adalah sticky mood untuk 48 jam,untuk n3 terbaru sila skroll ke bawah..


Sebagai mana yang semua tahu, nuffnang bersama celcom  ada mengadakan satu contest untuk nuffnangers.Hadiah nya kali ni memang hebat.Sume orang mesti nak punye lah hadiah ni.Apakah hadiah nya?Sudah semestinya BlackBerry® Storm™ 9520 atau lebih mudah dikenali dengan BlackBerry® Storm 2.So aku pun ingin dapat kan BlackBerry® Storm 2 ni.Aku pun dengan rasa bersemangat buat la entry nie.:-) Syarat2 untuk menyertai contest ni adalah buat satu entry " mengapakah anda mahukan BlackBerry® Storm 2" dan "mengapakah celcom adalah tempat terbaik untuk mendapat kan BlackBerry® Storm 2 ini"..Mudah kan?So apa tunggu lagi, jom la buat!:-)
 

BlackBerry® Storm 2 ni baru je di lancarkan dan pada 5 februari 2010 yang lepas,celcom telah mengadakan satu event yang boleh di kategori kan sebagai "meletup".Kenapa aku cakap macam tu?Sebab pada tarikh tu,celcom telah menjual BlackBerry® Storm 2 dengan harga yang begitu murah.Event ni berlaku di Chinoz on the park, KLCC.Aku pun g untuk tengok BlackBerry® Storm 2 ni.Apa yang aku dapat cakap, BlackBerry® Storm 2 memang stylo yang teramat sangat!Niat di hati memang nak beli satu time tu, tapi time aku sampai, sudah habis.Sebab celcom hanya bagi 150 unit BlackBerry® Storm 2 je dengan murah.So sape yang datang awal, memang dapat la beli.Harga BlackBerry® Storm 2 di pasaran sekarang adalah RM1899.Tapi time event di Chinoz ni, 150 orang yang pertama boleh beli BlackBerry® Storm 2 dengan 50% off!!Hanya RM888 sahaja!!Giler murah kan?Tapi sebab kan aku terlewat, tak dapat la beli, sebab budget nak beli yang 50% off tu,RM888.So cuba pulak join contest ni,mane tahu boleh dapat free pulak..:-)Ok, sebelum aku tulis dengan lebih lanjut entry ni, apa kata aku nak tunjuk pada korang semua gambar2 time aku g event di Chinoz hari tu.At least sape2 yang tak g, dapat  tengok betapa ramai nya orang yang nak dapat kan BlackBerry® Storm 2 ni dengan 50% off!!Jom usya.Jom,jom,jom..!!!
  
  
Korang dapat tengok, betapa ramainye manusia time kat Chinoz nie.Q bukan main panjang lagi.Tapi mujur la Chinoz bagi minuman dan semua staff2 celcom adalah terbaik melayan customer2 nye yang rakus nak beli  BlackBerry® Storm 2 dengan harga 50% off!

BlackBerry® Storm 2 adalah model yang paling latest sekarang ni.So kalau da jadi yang terlatest, mesti la semua orang akan pandang bila kt pakai.Mane tak nye, orang blum ramai pakai lagi, kita da pakai.Kompem femes!:-)Selain tu, banyak lagi foktor2 yang membuatkan aku nak pakai BlackBerry® Storm 2 nie!Jom kita sama2 usha kenapalah aku nak sangat memiliki BlackBerry® Storm 2 sendiri!!

1) BlackBerry® Storm 2 adalah model yang terbaru.Bila dah namanye model terbaru, kompem la macam "goreng pisang panas".Adat la kan, sape yang pakai sesuatu yang terbaru, mesti orang tu nampak macam orang yang sentiasa mengikuti perkembangan zaman.:-)Aku jugak adalah seorang yang giler kan gadjet!Of course la aku nak guna sendiri BlackBerry® Storm 2 terbaik nie!!!

2) Bentuk BlackBerry® Storm 2 amat lah stylo!BlackBerry® Storm 2 amat sesuai untuk aku.Sebab aku adalah seorang consultant @ investment planner.Kerja nie memerlukan aku berurusan dengan beribu2 orang client,dan kebanyakkan client aku adalah orang yang banyak duit.So,bila nak berurusan dengan orang macam nie, segala sudut penampilan kena jaga.So bila aku pakai BlackBerry® Storm 2 nie bila berurusan dengan mereka, sedikit sebanyak menampak kan aku seorang yang elegent dan ada class yang tersendiri.(Betapa hebatnya penangan BlackBerry® Storm 2)

3) Ramai kawan2 dan family aku yang menggunakan BlackBerry®.Aku tengok dengan BlackBerry® ni, cara berhubung lebih mudah dan cepat.Macam2 cara untuk berhubung, samada guna YM boleh, BlackBerry® messengger boleh, email boleh dan banyak lagi.So tak perlu nak taip2 mesej kat inbox, just guna je application tu untuk berhubung.Mudah, dan yang penting tak perlu bayar sebab da subsrcibe data plan @ internet service.So sekarang, aku je yang belum pakai BlackBerry® , susah la aku nak contact ngan diorang sebab kalau aku mesej diorang, diorang malas nak replay sebab diorang guna YM, BlackBerry® messengger yang ada dalam BlackBerry® diorang untuk berhubung.So, kalau aku dapat guna BlackBerry® Storm 2 sendiri, segalanya lebih mudah aku untuk berhubung dengan family, kawan2 dan yang penting berhubung dengan client2 aku!Baru la best!!:-)

4) Aku adalah seorang yang suka menggunakan internet.Internet ngan aku memang tak boleh dipisahkan.Sebab aku giler bermain facebook, twitter, blog dan macam2 lagi.Boleh dikatakan segala laman sosial aku join.Kalau boleh all the time aku perlu untuk online.So kalau aku memiliki BlackBerry® Storm 2 sendiri, segalanya lebih mudah!!

 5) BlackBerry® Storm 2 memiliki banyak ciri2 yang bagus!Bagi aku BlackBerry® Storm 2 nie adalah yang terbaik.Dari setiap segi."Segalanya memikat hati ku".sekali sekali bermadah..Betul, dari segi bentuknya, screen nya, fuction nya, semuanye adalah yang terbaik!Orait, apa kate kita usha2 pulak ape yang ada dengan BlackBerry® Storm 2 dan ciri2 nya.Jom, jom,jom!!
 

MicroSD sehingga 32GB
Giler besar kan boleh support.2 yang bestnye BlackBerry® Storm 2 nie.Dengan saiz yang besar nie, ape je yang korang nak simpan dan download, mesti tak de masalah.!!
Skrin sentuh (480 x 360 pixels)
Tak payah da nak main2 keypad ni.Old skoll.Dengan BlackBerry® Storm 2 ni, korang just guna skrin sentuh je.Semuanya kat screen BlackBerry® Storm 2 yang amat lah besar dia punye screen!So memang puas hati bila guna!Berat BlackBerry® Storm 2 hanyalah 160g.
Internal memori 2GB
Ha...Ambik korang, internal memory pun besar.2GB ni akan make sure korang mempunyai space yang cukup untuk simpan phonebook, email atau segala macam yang nak disimpan.Macam2 boleh simpan tau!!
 Wi-Fi                                                                                                                                                     Ada Wi-Fi lagi.So memang best la.Walaupun da subscribe data plan @ internet service, BlackBerry® Storm 2 ada Wi-Fi jugak.Memang best!!
Navigation 
Buil in dengan GPRS navigation.
Camera & Video
Boleh zoom in n zoom out.Ada anti shake, flash, auto focus, ada direct camera key and yang paling penting 3.2 MP.
Data support & connectivity
Ha...yang nie penting kot.BlackBerry® Storm 2 ada support 3g, GPRS ada, nak connect guna bluetooth pun boleh, modem boleh, Wi-Fi dan yang paling penting BlackBerry® Storm 2 nye HSDPA up to 7.2 Mbps tu!!!
Internet and email
Ada web browser, email dan vodafone mobile internet. 
 

 

 

So ape lagi?semuanya lengkap.Kan betul aku cakap..BlackBerry® Storm 2 nie memang memiliki ciri2 yang sempurna.Dari setiap sudut.Segalanya memang tecno!Sebab tu lah aku nak sangat pakai BlackBerry® Storm 2 nie.Dari segi bentuk nya sampai lah ke ciri2nya, semua memang best dan sesuai untuk aku yang kaki online @ main tenet nie!!!:-) Semua sebab di atas la yang buat kan aku nak sangat memiliki BlackBerry® Storm 2 sendiri..

Ok lah, sekarang aku nak cerita plak, sebab ape celcom adalah tempat terbaik untuk aku dapatkan BlackBerry® Storm 2 ni.Jawapannya amatlah mudah bagi aku, sebab celcom adalah rangkaian telco terbesar kat malaysia ni.Sebab kan itu, liputan nya amat lah meluas dan tiada masalah jika nak di bandingkan dengan rangkaian telco yang lain.Selain tu, seperti yang aku cakap awal2 tadi, staff2 celcom nie memang frenly melayan sume customernya.Diorang akan xplain dari A samapi la Z.So ini akan dapat membantu customer yang x berapa tahu pasal BlackBerry® Storm 2 nie.Celcom juga sentiasa memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk semua customernye, tak mengikut latar belakang.Semua di layan dengan cara yang bagus.Coverage celcom jugak adalah yang terbaik, aku cakap macam tu sebab i m one of the celcom's customer.Lagi satu, celcom selalu mengadakan banyak promotion untuk setiap product baru nya.Sekarang nie pun celcom mengadakan CELCOM SALE yang bermula dari Januari yang lepas sehinggalah march 2010 nie.Faktor2 nie lah yang membuat kan aku nak dapatkan BlackBerry® Storm 2 dari celcom.Perkhidmatan yang terbaik!!!:-)Seperti mana yang kita semua tahu motto celcom adalah :
"WITH THE FASTEST NETWORK, THE WIDEST COVERAGE, BEST RATES AND SERVICE FROM CELCOM, THE POWER IS IN YOUR HAND".
Dia punya motto je memang da hebat, sama seperti servisnya.. :-) thumps up!!
CELCOM, THE POWER IS IN YOUR HAND!!!

Thanks to nuffnang and celcom sebab buat contest nie..:-)








12 comments:

Aus MeLankoLik February 21, 2010 at 6:57 PM  

bob , kau masuk gak .
hahaha..
cayalah . Aku rase mcm snang la bob kau menang cmni .
macam xramai je msk..
kekekeke..

gud luck bob !

♥ciK-t0ge ♥ February 21, 2010 at 7:53 PM  

sY miNat juA saMa BlackbeRRy
i wiSh i couLd geT 0ne oF tHat,.. HuHU..
taPi ta maMpu aGik :))
nK duLukaN beNde Laen..
:( tepakSe menaHan kehendaK atiE..

Unknown February 21, 2010 at 8:31 PM  

alamak...kita pesaing la bob...

redfingger February 21, 2010 at 8:56 PM  

aus : saje2..xde point nak update blog...tulis je...:-) mane tau ada rezeki...hahahaha....

cik toge : memang la..sebab 2 la i try join this contest...hi3

bean : n3 ko hebat bean...:-)

redfingger February 21, 2010 at 8:56 PM  

aus : saje2..xde point nak update blog...tulis je...:-) mane tau ada rezeki...hahahaha....

cik toge : memang la..sebab 2 la i try join this contest...hi3

bean : n3 ko hebat bean...:-)

notti netti February 21, 2010 at 10:44 PM  

ni nak amik sugerdadi niee....nak storm....

NomborSebelas February 23, 2010 at 10:39 AM  

bold 2 bro lagi semat nak pakai..hehehe

redfingger February 23, 2010 at 11:38 AM  

helena:ape lagi...cepat2 la g beli..:-)

sebelas: sumer bb memang semat la bro..:-)

Aus MeLankoLik February 24, 2010 at 3:42 AM  

hahaha..
selamber..
dun wori.
aku doakn kau menang..
nnt aku nk paw sket..
hahak..

Anonymous,  March 14, 2010 at 3:32 PM  

lebih baik kau belajar agama islam.lagi berbaloi dari bb storm ni.keje nak menunjuk nunjuk walhal ni smua perkara keduniaan.astaghfirullah

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS