KERETA | BEST SANGAT KE MAZDA 3 SPORT!!!!

>> Monday, April 26, 2010

hai korang sumer...Asal la aku update blog x konsistant langsung nie..Nak gak jadi cm bean moreno, eyriqazz kak ina, mel romeo, aidi safuan dan ramai lagi blogger2 tegar..Diorang nie konsistan betul update blog..aku memang tabink spring la korang and blog korang memang menjadi pujaan hati ku..:-)

Ni ape kes pulak aku nak update pasal kereta pulak nie..Bukan ape, hari tu aku ada jalan2 ngan missnora kat ou..Pastu kat situ ada plak diorang tunjuk keta..Mazda and perodua..Tapi kesian aku tengok Perodua sebab xde sape nak g tengok keta diorang..sumer duk meratapi mazda sajork...


Aku tengok keta mazda 3 sport..And tetiba jantung ku berdegup kencang pulak..hahaha..Bukan main cun pulak aku tengok..Yela, sebelum nie memang penah la tengok atas jaln..Tapi x penah tengok betul2, naik, pegang2 raba2.. 

Ape yang aku dapat cakap memang mazda 3 sport nie memang superb tip top la..Memang sesuai ngan citarasa aku n aku percaya darah muda pun suke ngan keta nie..Sebab body dia memang la cantik..Enjin bagus plak tu..Enjin 2.0..Aku rasa 2.0 memang da cukup ok da..Dan kalau x silap aku ada satu lagi enjin 1.6..

Dalam dia cukup kemas..Sumer teratur dengan menarik..Betul2 maskulin la..(Wah..tetiba je)..Stereng dia pulak aku paling berkenan sangat2..Aku da try keta nie, x drive la..Just masuk sambil2 action macam drive je..memang puas hati sangat2..


Audio nye pun cukup menarik!!!Cukup la nak menyajikan kepada korang sound system yang cukup bagus..Mazda 3 sport nie jugak memang selesa la nak naik 5 orang..Sebab luas dan selesa sangat..Sit nye selesa, arm rest..Kemasan dalaman yang memang meletup..

So tetiba jer aku da x suke honda civic, beralih arah ke mazda 3 sport plak..Insyaallah, akan ku beli satu hari nanti..Goal, tahun depan!!!!!!amin...

p/s : ape keta idaman korang sumer???share la sikit..

6 comments:

abangfaizul April 26, 2010 at 8:44 PM  

angkat bob... jangan x angkat

yanamib April 26, 2010 at 8:48 PM  

mmg smart kete tu..
my dream car is mitsubishi lancer..hehe..
tp xtau la bila mampu bli..hehh~

redfingger April 26, 2010 at 9:17 PM  

faizul : memang nak hangkat..insyaallah..:-)

y@n@ : bolehnye..usaha lebih sikit..mesti boleh dapat punye..:-) go yana go!!!

Unknown April 26, 2010 at 10:32 PM  

bape harga kete ni...esok aku rasa nak belilah pkai duit nuffnang

redfingger April 27, 2010 at 12:21 AM  

wah bean..nie sah2 nuffnang masyuk gilo nie..:-)lebik kurang Rm130k sahaja..sila lah beli ye..dapat aku tumpang...

Unknown April 27, 2010 at 10:43 AM  

ala akak klu jenguk kereta perodua ajer..tak mampu nak beli kereta camni..mahal giler..

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS