ENAM SEBAB KENAPA JARI MERAH DA LAME TAK UPDATE

>> Wednesday, May 5, 2010


Hai korang sumer...Korang sihat x?Mane tau demam2 ke ape ke, baik g jumpa doctor and check sebab H1N1 kan da menggila balik semula..So baik ambik langkah berjaga2 supaya hidup aman dan sentosa makmur..

Wah memang agak lamer giler aku x hupdate blog kesayangan aku nie..Bukak pun jarang giler..Wah!!!Aku tengok sekarang ramai giler da tukar ke domain..Aku pun nak jugak..Tp sape la aku nak pakai domain..blog macam ape jer, update pun jarang..xpe, masih dalam proses belajar..

So kita terus kepada tajuk sebelum korang jijik dengar aku bermadah..hahahaha..N3 kalie nie aku nak bagi tau korang asal la blog redfingger nie kejap muncul, kejap diam je, kejap rajin sgt..Ha, korang baca la kat bawah nie yek...Banyak factor nye kenapa aku x update n x konsisten update blog..Ada 6sebab nye..:;

1) Aku xde laptop @ pc untuk update blog...(ade sesape nak bagi aku laptop x?bagi la sebijik jer..)
2) Aku xde internet, dulu guna akak aku punye, dia da terminate so xde la..Aku plak malas nak ambik internet lagi buat masa skrg sebab laptop xde..
3) Aku sekarang bz cari duit..Yela, aku nie kerja sendiri, so if x buat, no money lor..
4) Hari tu aku sibuk pindah rumah..(bilik aku pun x habis kemas lagi)
5) Xde idea nak update ape (aku masih belum pandai lagi..huhuhuhu)
6) Ala..Kalau yang last mesti aku da xde idea..hahahaha

So tu la antara sebab kenapa blog aku nie macam sabut..Kejap timbul, kejap tenggelam..(tenggelam timbul, name team bola aku time sekolah menengah dulu..hahaha..

p/s : Korang agak2 la kan, blog aku nie ada x silent readers?soalan poyo je kan..hahaha

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS