I Wanna Be a Project Alpha TV Star!

>> Monday, March 29, 2010

Helloo pengikut jari merah ku yang setia (ada ke??hahaha)..Xpe la, sape yang baca blog aku kira pengikut jari merah la..:-) orait, kali nie aku nak citer satu benda yang teramatlah menarik hati setiap blogger!Memang teramat la syok nya...:-)

Kadang2 aku terfikir gak nak jadi tv star!sebab ape?giler korang, jadi tv star confirm la best!boleh jadi famous dowh!G mane2 pun orang kenal!!Silap2 orang nampak kita, siap nak ambik gambar same2, nak mintak sign la bagai sumer!wah!!nie kehidupan celebraty nie!!!best kot!eleh, aku pun bloeh jadi tv star la..Tu la kelebihan jadi blogger!Boleh ditawarkan jadi tv star!!

Bila da jadi tv star nanti sudah semestinya la aku jadi famous..Hari2 aku kuar tv.Bangga kot mak bapak aku..hihihi..Korang x jeles ke aku bakal menjadi tv star?eleh,x yah jawab la, aku da tau jawapan korang..Mesti jeles punye lah..kan?:-p Tapi nak jadi tv star bukan senang.Aku da la xde suara, muka ada la hensem dan berbadan sasa sikit.penipu!!!


Tapi xpe, walaupun aku xde pakej2 tu sume, aku masih mampu nak jadi tv star!Project Alpha la..Mane lagi..:-) Sebab Project Alpha tgh cari blogger2 untuk di di glammer kan dalam Project Alpa Season 3 nanti!!wah...tersangat lah menarik nie..:-) Kalau dapat dan terpilih, sah2 boleh jadi Tv Star.Jimmy and Sarimah pengacara AF pun boleh kalah nanti..:-) So senang saje nak Jadi Tv Star untuk Project Alpha Season 3 nanti..Jom la, aku ajar korang macam mane nak buat ek..sungguh baik hati kan aku nie..:-p

1) Ape yang korang perlu buat, korang buat satu video ek.Buat la video yang kreatif habis..Tapi jangan la buat video sampai 2 jam, buat 3 - 5 minit je sudah..
2) Lepas da siap video hebat korang tu, korang go to this website http://projectalpha.com.my/audition/ atau http://projectalphagroup.ruumz.com/Groups/ ...

3) Lepas tu korang klik dekat submit dekat website tu..Nak bagi korang senang nampak, korang tengok gambar di atas.
4) Pas korang klik submit, terus kuar page nie...

5) Lepas tu korang kena create satu account ruumz..Senang je, korang register je..bila da siap create account ruumz, korang login la..Then korang join Project Alpha ruumz group.
6) Bila da siap, korang upload la video hebat korang tu..Tu je yang korang kena buat untuk become a Tv Star..

Mudah kan..So kepada sumer orang yang giler glammer macam aku nie, grab la peluang yang ada nie cepat2..nanti nak jadi famous..:-)  Sape yang x ambik peluang nie memang rugi berbakul2 la jawap nye..:-) Aku pun dalam proses membikin video ku yang hebat, hotz dan gempaks gilos!!

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions or projectalpha.ruumz.com/groups

2 comments:

miss norafizan March 29, 2010 at 6:14 PM  

:) en.hubby..u mmg giler glammer! ;p hahahaha

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS