GATSBY DEODORANT STREET FAIR | APE YANG DIORANG BAGI

>> Sunday, April 18, 2010


Hari nie baru aku larat nak update blog..Bangun pun da tengah hari..Mane mungkin aku nak update semalam..:-) Penat nak mampos..Kaki nie da macam nak tercabut da..Ingat semalam balik dari Street Fair 2, aku nak g urut kaki..Tapi sebab da penat sangat, terus balik saje la..Bangun hari nie segala badan2 aku yg da longgar da kembali ketat semula..hoooyyeeaahh..:-)

So time Street Fair nie banyak benda gak aku dapat..Memang best giler...Main permainan yang simple giler je, dapat point, pastu blg redeem kat diorang..Menang satu game dapat 2 point..Ko kumpul la banyak mane sekali pun, g je la redeem..Lagi banyak point dapat, lagi banyak barang Gatsby blh dapat..Boleh Buat stok 3 4 tahun kot aku rasa..Memang best giler...

Ada lucky Draw lagi..Hadiah memang banyak n superb gilo la..Aku nak menang Blackberry tapi x dapat..aidisafwan yang dapat..bengang!!!!Name pun lucky draw..hahaha..laptop la, speaker la, pendrive, garmin gps, external hardisk, camera digital dan banyak gilooooo lagi!!!1 pun x mau sangkut kat aku...hahahahaha..

So sesape yang x g, n x dapat g..Xpe la..Tp aku nak cakap pada yang x g, korang memang rugi giler!!!Enjoy habis tahap gaban..!!

So nie la yang aku dapat..Banyak la gak..Deodorant, pencuci muka, scrub, spray rambut, gel rambut, kertas yang lap muka 2..baju merah kipas and beg..Sendiri tgk la kat beg 2.."The LARGEST Bloggers Gathering With GATSBY Deodorant Street Fair"..Ada ang dapat redeem sampai penuh 2 beg merah 2..Aku redeem 3 kali je, tu pun kak ina kl da cakap aku reddem nak buat hantaran kawin..huahuahuahua..

Tu je la, nanti aku kasi story lagi macam2 pasal event nie..Banyak benda nak story nie, tapi pelan2 kayuh la..Kang uk update sumer dalam satu n3, ada pulak orang menanah mata nak tengok..hahahaha...:-)

p/s : Bestnye melromeo sebab dapat masuk tv9..aku pun nak jugakk..boleh x??:-)

5 comments:

soffya cik bulan April 18, 2010 at 5:44 PM  

huh, rugi tk pergi...
seronok kan?

Aidi-Safuan April 18, 2010 at 8:29 PM  

hoho...berapa point dapat?

ween April 18, 2010 at 8:46 PM  

bob, kongsi2 la barang Gatsby tu. hee

redfingger April 19, 2010 at 1:57 AM  

cik bulan : memang super duper seronok lor..:-)

aidi : x bayak la bro..seratus lebih je...

ween: sory la ween, barang pempuan xde ye..hahaha..kalau ada memang aku da bagi da kat ko...

fateha : orait..:-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS