Macam Ni La Jadi Nya......

>> Friday, June 11, 2010

Hai korang...Update blog dari the zone..Internet kat sini dah kalah f1 kot..Giler berdesup laju..Awal2 aku sampai tadi aku maki2 sebab guna wifi internet macam bodoh, sekali connect guna cable, bukan main laju lagi..Jakun betul la aku nie..:-)

Tengan hari tadi lepas je aku buat entry pasal kempen banner percuma, terus ada yang nak..Tapi baru sorang je la..Dia siap tolong buat kan banner untuk aku lagi..Baik sungguh..Aku pun da ada banner, w'pun simple je, tp kira ok la..Sebab kalau simple pun aku memang x pandai nak buat..:-) huahuahua ! ! Banner pertama yang muncul di blog aku adalah blog Rumah 4 Tingkat..Dan dia jugak lah yang buat kan banner aku..:-) TQ so much ye..

Kalau korang nak dia buat kan banner untuk korang, korang g la kat blog dia..Mintak tolong ngan dia..Korang just bagi gambar, and ape word yang korang nak letak dalam banner tu, kejap je dia buat kan..:-)

So macam nie la jadi nya bila aku letak banner korang kat blog aku..:-)

So kepada sesiapa yang nak, masih terbuka lagi..Yang da reserve kan tadi, dun wory..aku  da cop kan tempat untuk korang..:-) tq kepada yang menyokong aku...:-) blogger cap ayam..:-) huahuahua ! !

2 comments:

Kie-yu June 11, 2010 at 8:12 PM  

wowwee~
sudah update dr perantuan ye
thanks a lot tlg promote
hee ^__^

sorry la xreti nk buat banner canggih manggih
tu je yg mampu~ im still learning ;)

btw, enjoy ur weekend dude!

redfingger June 11, 2010 at 8:18 PM  

sesame..:-)
no hal..sikit punye hal je..:-)
peace...

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS