Akhirnya Aku Dapat Tajaan ! Fuuhhh!!

>> Saturday, June 12, 2010

Selamat pagi korang sumer Redfingger ! ! ucapkan..Awal pulak aku bagun pagi nie..:-) Sekali sekala bagun awal ape salahnye..Best la weekwed nie dengan family ramai2 lepak dekat The ZOne..W'pun kat sebelah klcc je, dekat je nak balik umah, tapi best..:-)

Hari ni nye aktiviti aku x tau lagi ape...Terpulang kepada organizer je la, lagi pun tentatif program x perlu di atur kan sangat sebab lantak ko la nak buat ape..Da start da aku nak merepek dan merapu..Ok lah, aku stop merapu ye kengkawan..huahuahua ! !

Aku dapat jersey tajaan dari celcom..Terima kasih la kepada penaja yang telah menaja aku untuk world cup 2010 nie..Aku akan mempamerkan aksi yang amat cemerlang sekali kali nie..:-) Giler menipu dan membohong je la keje aku..

haha..siap ada bear tu..england, france, argentina

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS