KEMPEN LETAK BANNER PERCUMA ! !

>> Monday, June 14, 2010

entry nie aku letak sticky mood tau..entry terbaru usya kat bawah ek..

Hai korang sumer...Rasa macam kejam plak, ada blog tapi x update..:-) agak lame jugak Redfingger x update blog kesayangan nie..Macam2 hal, agak kesibukan sikit..So memang xde masa la nak update blog nie..ampunn kan kami pak..huahuahua ! !

Entry kali nie aku nak offer kepada sesape blogger yang mahu dapat iklan kan blog anda secara percuma..PERCUMA je nie..:-) Dengan syarat blog korang kena lah ada banner sendiri...Da lame da aku nak buat macam nie, tp dengan template lame aku rasa x sesuai sangat..

Nie bila da tukar template baru aku rasa dah masa nya aku buat benda nie..:-) Senang nye...kira nie aku bagi iklan percuma la kat blog merah aku nie..Jangan risau, kalau aku mintak duit, korang lempang je la aku..:-)

Macam nie cara2nya ye...sila ikut, aku pasti letak kat blog aku..:-)
1) Emailkan kepada aku banner korang..saiz jangan la besar2 sangat ek..(125*125)
2) Hantar ke email aku bob_fizan18@yahoo.com tulis tajuk email [ kempen letak banner percuma ]
3) Kalau boleh korang emailkan dalam bentuk coding terus kalau banner korang kelip2, yg format gift tu..lagi memudahkan..:-)
4) Aku akan letak dalam 7@8 banner je sebulan...sape cepat dia dapat...kalau ada berlebihan, aku akan letak untuk bulan berikutnya..

So tu je la cara2 nya kalau korang berminat nak letak banner kat blog aku nie..Aku saje je buat macam nie..Sebagai blog cap ayam nie, aku harap kengkawan blogger aku yang lain support aku buat nie ek..:-) ayat macam nak mintak pelempang, tak boleh blah langsung!!!  I love you all lah ! !

p/s : weekend nie lepak the zone, sape nak jumpa aku kat klcc weekend nie cargas contact aku..:-) jom la korang...

11 comments:

dIng dOng June 11, 2010 at 11:07 AM  

nk wat banner pun xreti..mmber tulun buat..uwaa

redfingger June 11, 2010 at 11:20 AM  

xpe..buat la...saya pun x pandai sangat nak wat banner..ada software yang mudah..rajin2 la cari di internet..:-) kalau da siap banner meh bagi kat redfingger, redfingger tepek kat sini ek..:-)

Kie-yu June 11, 2010 at 11:29 AM  

hehe~ nk promote ni
sape nk sy buatkan banner meh jerit kt shoutmix i
FREE je
i mmg ske buat mende ni

redfingger June 11, 2010 at 11:33 AM  

sekarang jugak i g blog u..:-)

Pojiepooh Abdullah June 11, 2010 at 1:02 PM  

Baiknya diaa nak promote blog kawan².. Okla nti Pojie emailkan ek :)

Love,
PojiePooh Abdullah

Natasha June 11, 2010 at 1:28 PM  

kak tash booking 1......
bagi 1-2 ari kak tash bagi banner tuh kat awak yerr.....
booking tau satu tempat....

Cik Lily Putih June 11, 2010 at 1:57 PM  

banner k lily sempoi je. boleh ke? ishk seganlah

redfingger June 11, 2010 at 2:22 PM  

poojie : sekali sekala..:-)

natasha : ok, no hal punye lah..:-)

ciklily: semua boleh...
email je ek...nanti sy letak di blog..
ada lagi kosong..
baru sorang..:-)

zzyqah June 14, 2010 at 3:22 PM  

nak jugak boleh ? =)

nanti sy emailkan my banner yea ..

[z@ck] June 14, 2010 at 5:21 PM  

nanti aku buat banner tempek kat blog ko k =)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS