Cerita Lawak Lucah Sangat

>> Tuesday, December 21, 2010

Hai korang semua.Bersua kita kembali.Kali ni aku nak share ngan korang semua pasal ada satu cerita yang agak lawak macam bangang la..Kejadian ini berlaku di kampung aku time bebrapa minggu lepas..Ketika itu adalah  waktu magrib menjelang masuk waktu isyak..Korang layan la ye..

Time ni baru lepas semayang magrib ramai satu keluarga aku, pastu abah aku nak buat tahlil sikit la anak beranak sebab semua ada balik, bukan selalu semua ada.Dan ketika aku kusyuk membaca tahlil, TIBA2 dengar ada keta masuk kat halaman rumah aku.

uncle keta pink : askum
aku : wsalam, masuk la cik ( dalam hati aku, sape pulak la dia ni)

Then mak aku pun kuar nak tengok sape yang datang, mak aku pun ajak la uncle keta pink nie masuk.

uncle keta pink : Ni ada tahlil ke ni?
mak : ha'ah, saje buat tahlil ramai2 anak beranak je..
uncle keta pink : ha, bagus la tu (muka confident)

Uncle pink terus masuk dalam rumah dan menjoinkan diri bersama keluarga aku tahlil.

aku : mak, sapo tu?
mak : ontah la, mak pun tak kenal.lalu ada senyuman agak menjengkelkan dari mak aku.:-)

Aku and mak aku pun masuk dalam semula untuk meneruskan tahlil, kitaorang adik beradik semua gelak2, sebab semua tak kenal siapa uncle keta pink ni.Time nie tahlil masih berjalan..And kitaorang bercakap menggunakan gerak bibir je, cakap kat orang sebelah, wei, orang tu salah rumah kot.:-)

Selesai tahlil, aku perhatikan dia macam da perasan yang dia salah rumah, da menggelupur semacam je aku tengok.Ha, akhirnya dia mengaku, saya salah rumah, saya nak g rumah noriah (umah orang nie sebelah rumah aku tapi masuk ke dalam sikit) dia cakap saya tengok banyak keta je kat rumah ni, saya ingat sini la kenduri ye..adoyaiiii, aku gelak guling2 macam orang giler kat luar ngan akak2 aku..Muka punye lah confident giler!!

Bapak aku lagi kejam, da la orang tu salah rumah, boleh dia cakap
abah : Jangan la balik dulu, makan dulu kat sini.. hahaha.orang tu muka da merah da..Sebab satu family aku memang tak kenal siapa uncle pink itu..Misteri pun terungkai..:-)

Pengajarannya, bertanya lu dulu kalau tak tau mane reumah yang nak g, nanti kalau tersilap sendiri malu wooo..:) lawak tak??

4 comments:

Cik Puan iLa December 21, 2010 at 10:24 AM  

tu bukan org tu..hehehehehe

salam perkenalan.dtg dr innit td.. :)

redfingger December 21, 2010 at 10:44 AM  

haluuuu...
salam perkenalan..:-)

da kalau bukan orang ape nye..hantu kah?hahahaha

miss norafizan December 21, 2010 at 10:46 AM  

LOL..
:) malu..malu... itu saje!

redfingger December 21, 2010 at 11:16 AM  

tp unlce keta biru itu tidak malu pun, tgh cover mungkin...hahahaa

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS