Akibat Mengikut Kata Jari & Tangan

>> Friday, December 10, 2010

Salam korang sumer..Sumpah lame gile dah aku tak usik ini blog kesayangan.Rasa macam malas je nak ada blog da, Adakah aku perlu masa untuk berehat atau terus bersara dari dunia blog yang semakin ramai orang menggilainya?Persoalan ini hanya masa yang menentukan! Giler syial ayat aku! huahuahua 

Tapi yang pasti tak de pun orang menanti kan aku untuk update ini blog.kalau ada pun tersesat maybe!Wlalupun pun eyriqazz kalau jumpa aku mesti dia tanya kenapa aku jarang update blog.Jawapan aku hanyalah busy!Busy tengkorak hang, tak de maknanye! huahuahua ! !

Ini bermakna bila dah lama tak update, memang banyak gile la benda yang nak aku ceritakan kat sini.Tapi adakah aku akan tulis semua?Atau sikit je?Salah jawapan korang tu, aku tak nak tulis apa2 cerita pun, entry ni pun aku layan je jari ni menaip sementara nak menunggu siang!:-) Giler bukan?

Tapi aku nak bagi tau korang semua yang aku selalu baca blog korang, boleh dikatakan setiap kali aku online, confirm aku akan baca blog korang.Terutama seklai yang ada kat blog list aku tepi ni.So aku tau segala cerita korang kat blog walaupun aku tak aktif lagi dah sekrang!Aku tengok sekrang macam2 korang buat untuk naikkan blog korang, buat contest la, bagi domain la, macam2!Aku sokong korang, teruskan lah.Generate la duit dari blog.Cuma aku tak berkesempatan nak join contest2 korang.maaf ya!:-)

images

Mungkin aku akan terbang jauh tak lama lagi, so korang pasti akan merindui aku(sila muntah hijau) eleh, macam lah terbang jauh tak de internet.Bangang!:-)

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS