Apa Ada pada Facebook Sepanjang 2010?

>> Wednesday, December 22, 2010

Salam 1 Malaysia sumer.Bangun je pagi ni, bila bukak facebook banyak giler aku tengok orang duk sibuk menggunakan application yang dapat view semua status facebook diorang sepanjang 2010 ni.Mula2 aku malas la nak buat, tapi disebabkan mata da semak tengok orang punye, lalu aku pun buat sekali.hakhakhak

Bila aku baca2 balik satus facebook aku sepanjang 2010 ni, banyak jugak yang buat aku tersenyum, dan banyak gak aku mencarut kan?Ape nak jadi la macam nie..Insaf la, insaf!:-) Banyak kenangan dalam 2010 ni, ada yang manis, pahit, kelat, tawar, macam2 lagi la..

So aku nak share ngan korang semua antara status facebook aku di awal2 tahun 2010 yang tinggal brape hari je lagi nak say gud bye pada kita semua..Sila layan!jeng jeng..!:-)



klik pada pic untuk besarkan.

Macam2 kan?Itu la saje, kalau korang nak tengok status facebook aku yang merepek2 lagi, klik di sini.:-)

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS