Blog Kau Bosan Lah Broo

>> Thursday, October 28, 2010

Hai korang semua..Sudah lame aku tak update blog ini, memang malas sangat bak kate poojie.. Huahuahua ! ! Apa boleh buat, niat untuk menulis dah ada, cuma tak terlaksana sahaja..Aku masih belum konsisten untuk berblogging..


Semakin hari semakin banyak blog yang muncul, boleh kata setiap orang nak ada blog, macam dah jadi satu kewajipan pulak, ada facebook, ada twitter mesti nak ada blog.Tapi bukan semua ok.Blog bagi aku adalah satu medium untuk berkata2, tak kira lah dari segi apa pun..Kebebasan untuk bersuara dan meluahkan rasa sesuatu..

Tetapi bukan lah boleh sewenang-wenang nya untuk berkata apa pun, mungkin akan menimbulkan kontroversi atau masalah pada penulis itu sendiri jika isu yang diperkatakan menyentuh apa2 isu sensitif..

Bagi aku, blog aku ni adalah tempat aku nak suka-suka sahaja.Kalau aku rasa nak menulis, aku tulis lah..Isu nya tak kira, apa yang aku rasa aku nak tulis dan share dengan orang, so aku akan tulis..Aku masih baru dalam dunia blog ini..Masih banyak yang perlu aku pelajari..


Photobucket


Aku masih mencari identiti blog aku ni, sebab untuk mencari identiti blog aku rasa memerlukan masa bak kata melz..Aku setuju, bukan senang untuk mencari identiti blog..Erti kata lain, segala yang berkaitan dengan blog perlu ok supaya wujud identiti sendiri terhadap tuan punya blog.

Jadi aku rasa aku masih perlu belajar untuk menambah baik kan blog ini, memang susah untuk focus pada blog, sebab mungkin belum sampai masa nya..Aku nak rombak blog ni sampai aku rasa puas hati.Kemudia aku akan aktif berblogging..Mencari isi yang terbaik untuk bagi orang tidak merasa bosan dengan isi2 yang aku tulis kan..

So apa yang aku nak sampai kan kat sini hanya lah satu luahan perasaan aku terhadap blog aku sendiri, secara jujurnya aku dah mula rasa bosan tengok blog aku ni, aku nak ubah supaya nampak lebih tersusun dan sedap mata memandang...

p/s : Same la broo eyriqazz, kita tengah same2 menantikan cek dari nuffnang..Tp aku nye jumlah kecik sgt la..Syukur rezeki..:-)

3 comments:

Unknown October 28, 2010 at 1:15 PM  

cool je...aku punya blog pun dah teruk sekarang ni...xde masa la...haha

AJ October 28, 2010 at 5:26 PM  

perubahan itu perlu...good luck bro..mb bro ble bercerita pasal unit trust dan pengalaman mengujakan bro untuk dikongsi bersama..

hik3..bila mau blanja makan>?

redfingger October 28, 2010 at 11:13 PM  

bean : same la bean, apa boleh buat...toink3...

eyriqazz : insyaallah jika ada rezeki..

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS