IKLAN RAYA KONTROVERSI

>> Sunday, September 5, 2010

Hai korang sumer, tadi akak aku ada cakap yang ada iklan raya yang ada kontroversi..Aku pun x tau la ape citer sebenarnya, aku pun cari la kat youtube, jumpa iklan tu..

Korang nak tengok x?Jom aku tepek kat sini, korang tengok la sendiri iklan yang menjadi agak kontroversi untuk raya tahun 2010 nie..Iklan nie dari TV3 untuk penonton2 mereka semua...





So ini lah dia iklan nya, macam mane korang?Kontroversiti x iklan ni?Bagi aku iklan ni tak sesuai untuk hari raya sebab dah macam iklan untuk krismas la pulak aku tengok..Betul pak cik tu guna beca, tapi x sesuai la, siap bawak budak2 jalan kat langit la, wei, sebijik macam santa claus da aku tengok caranya..

So ape2 pun korang judge la sendiri sebagai penonton ye..Ok ke tak iklan macam nie..Bagi aku memang tak sesuai langsung...Dan aku dengar TV3 dah kuar kan iklan nie dari FB TV3 dan mungkin iklan nie akan di tarik semula siarannya..Bagus la kalau macam tu..

p/s : teringat pulak iklan petronas dulu2, sumer nye gempak2 dan menyentuh hati...Betul x korang?

6 comments:

Sharinginfoz September 5, 2010 at 5:40 AM  

memang penuh dengan kontroversi Iklan TV3 Dikecam Hebat. apa-apa pun harap mereka sedar dan ambil iktibar

redfingger September 5, 2010 at 7:48 AM  

betul2..
harap2 mereka belajar sesuatu...

[z@ck] September 5, 2010 at 11:26 AM  

bagi aku tak patut tv3 keluarkan iklan macam ni..apa jadah nak kaitkan christmas dgn deepavali? huhuhu

BeaN MorENo September 5, 2010 at 12:28 PM  

Bob aku nak amik video ni boleh ke tak?

eazlye September 5, 2010 at 4:09 PM  

dah macam depavali pon ader...xpaham akuh..

redfingger September 6, 2010 at 7:35 AM  

betoi korang...
mujur tv3 da tarik balik..
so settle la masalah...

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS