ENTRY HANGIT MACAM BABI!!!!

>> Thursday, August 19, 2010

Bulan puasa tak baik mencarut..tapi i have to..I will kill you bai...Ko memang babi punya orang...Ko memang nak menjahanamkan orang kan?Ok fine, kita tengok apa jadi cilaka..Jantan ape ko babi??wtf!!!





















sumpah artis nie xde kaitan pape pun..

5 comments:

kak ina kl August 19, 2010 at 11:19 PM  

memang terkena n3 hangitlah.

JAI August 19, 2010 at 11:40 PM  

Cehh..Ingat Hang Jebat mana mengamuk tadi..hehe..Wah Sodap bahaso..Woiii Pose woii..ahaks..ahaks..sabau bob sabau

redfingger August 20, 2010 at 11:39 AM  

kak ina : sory la kak kena n3 hangit..:)

jai : sabar..sabar....

zack : eeerrmmmm..:)

Hamba Allah,  August 30, 2010 at 1:13 PM  

bulan puasa ini byk menguji keimanan utk kita umat islam..

bermacam-macam dugaan dan kita harus kuat dan tabah menjalaninya.

sekiranya kita rasa marah, cuba tenangkan diri kita dgn mengambil air sembahyang.. membaca ayat quran..

kita harus pandai mengawal emosi dan jgn baran menghantui kita.

jika diri kita baran.. fikir sejenak dimana diri kita berada.. kita berasa hebat dan semua orang salah di mata kita kan? adakah kita fikir kita ini 100% betol? bagaimana kita nak mengawal? baran ini ada baik buruk.. selalunya ia akan menghancurkan diri kita di pandangan org lain. orang tidak akan hormat kita lagi.

sabar itu separuh dari iman.

cam di tv yg kita lihat.. anak buang ayah di bus stop. tanpa berfikir yg sewajarnya. dimana iman dan akal waras kita?

banyak kita ini terlupa ibu bapa di kampung yg sakit dan memerlukan penjagaan.

bila dah besar, 1 anak pun tak ingin duduk kampung. jika waktu kecemasan mungkin orang kampung boleh tolong.. tapi dimana kita yang sebagai anak?

ingatlah satu perkara di dunia ini allah bayar tunai. bila kita mengabaikan ibu bapa.. rezeki kita pun akan mengalami masalah.

kenapa ibu bapa boleh menjaga anak yang ramai tetapi tidak anak?

renung-renungkan..

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS