APE AKU MEREPEK NI | NI TAK HANGIT

>> Friday, August 20, 2010

Selamat tengah hari semua..Hari nie dah hari ke - 10 di bulan ramadhan dan maknanya hari nie hari ke - 10 jugak la kita berpuasa..Sekejap je, aku rasa baru semalam kot tengok pengumuman puasa kat tv. tup tup da hari ke - 10 dah hari nie..Smiley Faces

Macam mane puasa tahun nie?Ok x?Aku ok je, kalau zaman2 dulu, masuk je bulan pose mesti dah sinonim dengan panas nye to the max..Confirm sehari 7 8 kali kot aku mandi.....Mana x nye, ambik wudhuk pun 5 kali je sehari, mandi pulak sampai 10 kali..gilossss...!Smiley Faces

Tapi sekarang nie dah x berapa, tengah hari je panas kejap. masuk je petang mesti mendung and then sah2 hujan turun dengan lebatnya..

Ape benda aku merepek nie, ntah la..Aku pun x tau, kepala tengah sasau, tapi tangan gatal nak menulis jugak..So aku ikutkan aje la jarimerahku nie nak menaip ape..Korang baca je la....

macam biasa, gambar nie pun xde kaitan pape..

p/s : x sabar nal balik kampung malam nie, nak makan mak masak and nak menenangkan fikiran ini yang kucar kacir macam orang x betul..mood sangat la macam haram..

3 comments:

A.I August 20, 2010 at 1:05 PM  

jeleshnyaa dpt balikk!
aku???
huuuu.
bencikk!

redfingger August 20, 2010 at 1:24 PM  

ko x dapat bail ker???
jom balik kg aku jom...
makan free..:-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS