Ape Kecoh2 Pasal Blackberry Nie ! ! !

>> Tuesday, August 10, 2010

Hai korang semua..Lame giler aku x update blog merah nie..Ntah x berapa ada mood nak berblogging sekarang nie..Smiley Faces ni entry pertama aku untuk bulan kemerdekaan nie..Smiley Faces hahaha...Kejam betul kan?Biasala, kepala dah ting tong sekarang nie..Smiley Faces


Aku tertarik sikit yang sekarang nie kecoh sangat pasal blacberry nie nape ek...Mula2 hari tu negara arab mengharamkan penggunaan blackberry, lepas tu indon pulak kecoh2 pasal pengunaan blackberry..Atas dasar keselamatan..

Malam tadi aku dengar kat malaysia pun..Tapi masih dalam perbincangan rasanya..ha, pening la..sape pakai blackberry lepas nie boleh jual blackberry dengan harga murah je la kalau di haram kan..:-) Blackberry nie dah lame da digunakan di malaysia nie, tapi sekrang baru kecoh2...Maybe sebab da ramai sangat kot yang pakai...Kalau x silap aku pengguna blackberry kat malaysia nie sekarang dalam 3.5 juta rasanya..Dan angka tu terus naik..pakai la, ape salahnye...Smiley Faces

So kita tengok je la nanti apa yang jadi pada pengguna blackberry di malaysia nie..Smiley Faces

p/s : Giler bosan entry aku nie..

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS