Selamat Berpuasa Dan Menyambut Ramadhan Al Mubarak

>> Tuesday, August 10, 2010


Hai korang semua..Ha, esok puasa dah..Kejap je rasa, aku rasa baru je aku sahur puasa tahun lepas, nie dah datang balik bulan ramadhan..Ibu segala bulan..Macam mane korang semua, pose yang tinggal tahun lepas dah ganti ke belum?Kalau belum sendiri mau ingat lah ye..Smiley Faces

Bulan pose tahun nie jom lah kita same2 untuk memperbanyakkan ibadat..Supaya ramadhan kali ini lebih mendatangkan seribu satu kebaikkan kepada kita semua..

Jangan ponteng pose ye, aku cakap puntuk diri aku jugak..Lagi satu jangan lah terlalu membazir time bukak pose, beli banyak2 kang x makan, last2 menjadi santapan tong sambah..ish..ish..ish...x baik tu....Smiley Faces



Selamat berpuasa kepada semua yang membaca blog aku yang hotz x seberapa nie..Smiley Faces

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS