INI LA MANUSIA SANGAP | TEPI JALAN PUN BOLEH!!

>> Friday, August 20, 2010

Apa kes la manusia sangap macam haram nie..Malu la sikit,kalau ye pun kau x nak puasa, jangan lah nak open sangat..Sampai sanggup beratur beli makanan siang hari..Tepi jalan pulak tu..Bukan lama pun, sebulan nie je kita try berpuasa..


Tau pulak tu, malu siap pakai helmet..Budget orang x macam muka ko 2 melayu islam..Jahanam la macam nie...Bulan puasa kali nie memang open manusia x puasa, 3 hari lepas aku ke  midvalley, walawei, terang2 sambil jalan hisap rokok, makan kat mamak, tapau makanan bagai..Ada tu, sambil buat keje boleh hisap rokok..Hormat la sikit wei...

Berita penuh boleh  baca di Hmetro

p/s : Kita sama2 renungkan agar ramadhan kali ini membawa banyak kebaikan kepada kita semua umat islam..Insyaallah..

11 comments:

CahayaMatakuYangMenyaksikan August 20, 2010 at 3:02 PM  

org dh x takut ngan pembalasan n di akhirat. tnggu lah azab ALLAh nt

Zuraifah Zulkuflee August 20, 2010 at 3:19 PM  

kesiannya mereka2 ni...
arap2 mereka cepat la sedar dan taubat
puasa tu tidak memudaratkan pun

redfingger August 20, 2010 at 3:19 PM  

terlalu open sampaikan dah macam bukan bulan puasa....

redfingger August 20, 2010 at 3:25 PM  

zuraifah : insyaallah...
xde orang pose mati kebulur pun...

Misz Sephia August 20, 2010 at 3:29 PM  

mcm si salleh gregor samoa yg terang-terang ckp x pose..hancur!

redfingger August 20, 2010 at 3:34 PM  

misz sephia: nie sumer geng2 dia la nie...yang konon2 urban sangat...

cik Nemo August 20, 2010 at 4:25 PM  

eeeee...teruklah diorang ni kan..!


Salam singgah dari cik Nemo.. :)

redfingger August 20, 2010 at 4:48 PM  

cik nemo : memang teruk pun cik nemo oi...ape nak jadi ntah...

cik lily : melampau sangat!!!

[z@ck] August 22, 2010 at 4:42 AM  

ish..bt malu ja la..huhuhu

Hamba Allah,  August 30, 2010 at 1:01 PM  

assalammualaikum..

saya sungguh terkejut melihat akan kegiatan membeli mkn di siang hari.

tapi apa pun ianya dosa antara dia dan allah.. kita jgn mengikuti apa yg berlaku sudah.

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS