Mana Aku Menghilang?

>> Thursday, July 15, 2010

Hi sumer dari Redfingger ! ! Lame giler da aku x bukak blog nie, tak tau lah nape, not in the mood nak berblogging la sekarang nie..Kalau online pun just baca2 blog korang je..Aku memang malas nak berblogging secara aktif sekarang nie..Kepada blogger2 yang ada bukak blog aku dan korang tengok blog nie bersawang giler segunung kemaafan aku cakap..:-) sila lempang ye..hakhakhak..

Aku tak hilang mane2 pun, cuma malas nak berblogging buat masa terdekat nie, kalau aku rajin, aku update la..Kalau x, memang tak la..huahuahua..Kepada blogger2 tegar, korang teruskan lah blogging, korang sumer hebat...:-)


Simtom2 malas nak berblogging nie memang da teruk giler, sampai kan setiap kali aku nak buat n3 baru nak post sumthin kat blog nie, bila mula je nak tulis satu perenggan, confirm aku save dalam draft saje..So sampai c2 je la aku update..:-) Giler kejam kan?huahuahua ! ! ape boleh buat, niat nak rajin tu dah ada, cuma x tercapai je nak rajin kan diri..:-) kahkahkah..

Nie pun aku tak tau macam mane aku boleh ada kekuatan nak menaip sepanjang nie..(panjang ke?sampah kot)..huahuahua ! !

3 comments:

MOMMY CGG July 15, 2010 at 2:40 PM  

SERIUS LAMA KO HILANG..
LAMA KO TAK UPDATE..

HAISHH..
PELIS JGN HILANG LAGIK!

Unknown July 15, 2010 at 8:02 PM  

haha...aku pun kadang2 rasa benda yang sama

redfingger July 16, 2010 at 10:59 AM  

hanem : isyaallah aku cuba x hilang kan diri..hahahah

bean : 2 la pasal bean...x tau la aku..

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS