I LOVE TO TOUCH MY...

>> Saturday, July 3, 2010

Selamat sejahtera Redfingger ! ! ucapkan kepada semua blogger2 tegar..Agak lame lah aku menyepikan diri..Bukan ape, sebab2 yang tak dapat nak dielakkan..:-) Walaupun memang aku tak update blog, tapi aku selalu baca blog2 korang sumer..Aku rajin kan diri nie jugak nak update blog sebab bukak nuffnang ada contest baru ! ! Aku kalau bab2 contest nuffnang nie, aku gagahkan jugak untuk update..:-)



Contest kali nie meletup ! ! Yelah, mane plak contest2 and event nuffnang yang tak meletup kan..Memang menarik la kali nie..Tajuk nye adalah "I Love To Touch My.."...Bukan touch my body lagu mariah carey tu ok!huahuahua ! !

Sekarang nie memang banyak jenis handphone yang ada di pasaran..macam2 jenis, dari yang biasa2, sampai la ke jenis yang hebat2..Ada yang ada keypad and ada yang touch screen..So pengguna boleh pilah mane satu yang mereka nak kan dan sesuai dengan cara penggunaan mereka seharian..

Kalau tanye aku, dulu aku memang suka kan handphone yang tak de keypad, tapi tu dulu la , sebab sekarang memang aku prefer kepada handphone yang touch screen..Salah satu sebab nya adalah screen handphone akan nampak lebih besar, sebab tiada keypad..So tak timbul masalah semak kat handphone dengan keypad2 yang banyak..Hanyak touch screen sahaja, boleh guna segala macam application yang ada di dalam handphone tu..So thats why la I LOVE TO TOUCH MY TOUCH SCREEN HANDPHONE.

Selain tu, tren zaman sekarang nie memang orang prefer kepada handphone yang touch screen, sebab nampak penggunanya lebih stylo mylo to the max ! ! 

Lagi satu handphone touch sreen nie x menyakit kan jari dan kuku sebab x perlu nak tekan kuat, just touch je, da boleh guna..


Seperti yang diperkenal kan oleh LG, mereka ada handphone baru..Ada 3 iaitu LG Cookie3G , LG Cookie Plus dan LG Cookie Fresh..Handphone nie memang gempak la, memang tak de keypad dan touch screen..So bertambah la aku suka nak join this contest ! ! :-) Yeaaahhhh!

Korang sumer pun boleh masuk contest nie untuk mendapatkan handphone LG di atas tu secara PERCUMA sahaja..Tapi adalah syarat2 nya...Klik sini kalau korang nak tau lebih lanjut tentang contest ini..

Dan korang semua berpeluang untuk menghadiri satu event yang memang meletup kebaboomm..Nama event ini adalah LG Cookie Monster Party yang akan di adakan pada, korang usya details tentang event ni di bawah : 



Tengok poster nie je memang da giler punye gempak kan?

Date: 24 July 2010
Time: 6pm – 10pm
Venue: Neutral Club, Jalan P. Ramlee

So korang sumer ape tunggu lagi sebab hadiah2 yang ditawarkan memang gempak2 giler la...Kepada peminat2 handphone touch screen, aku yakin korang sumer akan join la..Termasuk la tuan punye blog nie ha..:-)Hadiah2 nya ada dua kategori, The Best Pre Event Blog Post dan The Best Dress female & male...Memang gempak la sangat2..

So kalau kita sumer dapat invitation party nie dari nuffnang, gegar kan dengan berpakaian seperti monster sebab dress code party nie adalah costume party..tetiba timbul idea nak pakai ape kalau dapat invitation untuk party ni..tink tink tink..yeaahhhh ! ! Rock on babehhh..:-)

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS