I M GOING TO LG COOKIE MONSTER PARTY

>> Friday, July 16, 2010

Selamat pagi aku ucapkan...Kemalasan aku agak semakin berkurangan hari ni..Bagus la kan, at least xde la orang benci ngan redfingger lepas ni sebab terlalu pemalas..:-) huahuahua


Malam tadi bukak email ada email dari nuffnang yang menyatakan aku dijemput secara hormat ke LG Cookie Monster Party yang akan berlangsung pada 24 July ni kat Neutral Club..Nuffnang juga berpesan supaya aku ikut tema untuk pakai ala2 monster..dammm, mane pulak nak cari costume nie...:-)

So kepada blogger2 yang dapat jugak invitation nie kita jumpa di sane la ye, dah lame tak jumpa korang wei..rindu la pulak..:-)
p/s : Tengok wei, aku dah rajin sekarang nie, statement nak mintak pelempang..huahuahuahua..

4 comments:

Cik Lily Putih July 16, 2010 at 11:59 AM  

kat mane nak cari baju monster tu ek

redfingger July 17, 2010 at 4:02 PM  

ntah la...
kita jadi je monster terus, lagi senang...hahahaha

JAI July 19, 2010 at 2:46 PM  

yeahhh..jumpa kat sana bro...ingat jadidk orang minyaklah..buleh dikategorikan sebagai monster tak?Ahaks..ahaks

hamzah ian July 24, 2010 at 2:18 AM  

gua dapat jugak.. jmpe kat sane eyh

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS