Lagu yang Aku Selalu Dengar Sekarang.

>> Thursday, July 22, 2010


Hai korang..Kebosanan melanda diri yang teramat sangat nie..Dah la spek mata aku dah patah..Belum buat2 lagi nie..Tunggu la, xde masa lagi nak g buat..Jalan da meraba2 da, mujur x teraba orang..huahuahua..Saje update blog nie, w'pun macam sampah je..bantai la kan?Ape boleh buat..:-)

Aku suka dengar lagu nie sekarang..Macam best je pulak..Lagu Too Phat -  2010 Masih Hip Hop..Mula2 x suka, dengar banyak kali baru best..:-)




Korang kalau nak duit lebih untuk raya boleh carik aku ye, anytime saje..Aku tunjukk kan jalannye, memang best..Aku x nak makan sorang2, ajak kawan2 kan lagi bagus..Sama2 senang..Baru la x harapkan subsidi je..:-) wahh tetiba...hahaha..Sape yang nak korang boleh usya2 kat sini @ sini..Aku akan siapkan semuanya, korang just follow je cara aku ajar, setekat seribu seminggu, memang boleh la sesangat..:-)X mau kah?HYPROBULKSMS.

p/s : Aku tengah rabun nie, kalau sape nampak aku, aku x tegur jangan tulis kat blog aku sombong ye..:-) Aku baik...

1 comments:

Unknown July 22, 2010 at 5:55 PM  

layan siot lagu nih...

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS