Redfingger Keliru To The Max ! !

>> Tuesday, June 8, 2010

Selamat pagi korang sumer dari Redfingger ! ! Hari ini mau keluar jumpa client..Mencari duit..:-) Berbalik kepada tajuk entry pagi nie, aku keliru..Memang aku keliru giler nie..Aku keliru tentang satu perkara yang buat kan aku garu2 kepala, berfiki 50 kali..Apakah itu??:-) huahuahua ! !

Aku sebenarnya keliru nie nak botak ke tak..Aku bercadang nak botak..aku nak botak sebab rambut aku da rosak giler la..Rambut pun da kurang..orang cakap rambu pra matang kot kalau x silap aku..Kalau ada sesapa nak sponser aku g yun nam boleh gak..Ada x nak sponser?:-) Mahal sangat kot ! !


Tu lah sebab nya aku nak botak, tapi kalau aku botak, x nampak bulat sangat ke muka aku ek?kompem bulat giler la muka aku, aku da la bertubuh sasa badan berisi giler..Nie yang buat aku  keliru giler nie..orang kate dalam dilema la..Nak buat kang nampak bulat macam bola sangat pulak..Tak buat kang, makin rosak pulak rambut aku..Aduuyaiii...

W'pun time sekolah menengah dulu aku selalu da botak, tapi time tu badan aku x la sebulat ni..:-) huahuahua ! ! Time plkn pun sah2 aku botak..adoi, macam mane nie..:-)

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS