Kembali Muncul Semula

>> Monday, June 7, 2010

Hi korang sumer...lame giler Redfingger x update blog nie..Cuti balik kampung daa..Aku balik hari khamis lagi..So bila da  balik kampung memang x update la blog..Jangan harap la..Masa itu emas kalau balik kampung..:-) blogwalking pun lame giler x buat..Sorry kalau x balas jengukan korang ye..malam nie jugak aku akan balas kunjungan korang..:-)

Seronok gak balik kampung sebab da lame gak aku x balik..Sekali tengok kucing2 aku da beranak bukan main ramai lagi..5 ekor tu korang..Best betul..Comel2 belaka mereka itu..:-) 

 Nama mereka masih dalam perbincangan kabinet lagik..:-)

Aku masih blur nie sebab macam kemalasan memuncak untuk update blog nie..Adoii, aku x suke betul kalau malas macam nie..:-)

Selamat pengantin baru aku ucapkan kepada am, kazen akus sebab da mendirikan rumah tangga dengan isteri tersayang, aien..Semoga kekal  sehingga ke anak cucu..

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS