Movie || Prince Of Persia

>> Thursday, June 3, 2010

Hai korang sumer Redfingger ! ! ucapkan..Jom kita jadikan update blog nie satu tanggungjawab nak..Baru lah blog x bersawang..:-) Nak pulak kepada mereka yang sudah mempunyai ramai readers..Jangan lah buat readers anda tertunggu2 entry anda**tetiba**..huahuahua ! !


Minggu lepas hari Khamis aku g tengok movie Prince of persia..Dekat cineleisure..Dapat ticket free dari nuffnang..Ramai jumpa blogger2 lain kat sana..Walaupun jumpa x lame, tp diorang nie masih sempat berkongsi tips, nak pulak ada yang dapat macam2 info dari pihak nuffnang sendiri..Segalanya di kongsi kan di pertemuan ketika menonto filem  prince of persia nie..:-)

 registration counter

Aku sampai awal, siap pusing kat the street dulu..Ingatkan aku sampai awal x la ramai orang, bila nak g register untuk dapat kan ticket, sekali bukan main panjang lagi Q..Aku pun dengan kudusnya Q tanpa memotong..:-)Bila da register dapat Mister Potato sekali..So boleh makan sambil layan movie nie..No more pop corn..huahuahua ! !

Bila da siap register sumer, besembang2 la ngan sume blogger yang aku kenal..X lupa jugak activiti bergambar ramai2 dengan gediknya masing2..Memang best w'pun jumpa korang kejap je..:-)
 gambar Redfingger didahulukan..:-)

 Bersama blogger2 lain yang cukup tegar..




Keseluruhan citer nie memang best..Aku suka giler..bayang kan, orang yg xde darah daging dengan raja boleh menjadi prince..Sungguh baik raja tu sanggup ambik  budak jalan menjadi part of their family..tapi final citer nie aku x tahu sebab aku terlelap..Nie la habit aku kalau tengok movie malam2..Senang je terlelap..Nak pulak da kenyang melantak Mister Potato..:-) lagi la lena aku..huahuahua ! !

2 comments:

Ivy Metaga June 3, 2010 at 1:57 PM  

nak tengok lah kalau macam tu hehehe...nak tengok nak tengok...thanks for sharing the info..=)

Unknown June 4, 2010 at 8:42 AM  

akak baru nak buat..org lain dah lama dah buat kan..entah apa yang bzz tak tahulah.

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS