Jangan Bilang Tidak || Aku Mahu

>> Wednesday, June 2, 2010

Aku bangun awal la hari nie..Nak g puchong jap lagi..Mood aku giler merepek sekarang nie..Da macam  PMS pulak kot..Adoi..Ape yang aku buat sumer xkena..Nak mengamuk je..Oiiii... Bukan main lagi ko bob..Aku perlukan sesuatu ! !

Sory la, n3 nie agak terlampau merepek ye..Saje nak luahkan dengan cara menulis..Memang adat kehidupan la kan, macam2 dugaan yang kita kena tempuhi untuk mengejar kejayaan..Kejayaan itu pasti bagi orang yang sentiasa berusaha..Insyaallah..Segala rintangan aku aku tempuhi dengan sempurna...

bestnye kalau dapat g bercuti kat sini dalam masa terdekat nie..sob3

1 comments:

Nur Suaidah Bachok June 2, 2010 at 10:20 AM  

ngahahah! ok je nk cite ape pon~

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS