CONTEST || BLACKBERRY SATU ! !

>> Tuesday, June 1, 2010

Salam sumer dari Redfingger ! ! Hari nie angin sepoi2 bahasa je kat tempat aku nie..Sungguh suker sangat2..Orait, entry kali nie adalah contest..Lame da x join pape contest, x kisah la dari blogger lain ataupun dari nuffnang..So kali nie aku nak join la satu contest yang tersangat lah menarik..Sape kate x menarik, memang lah menipu..nanti mati masuk neraka aku x tau kalau cakap bohong.

Sebab ape aku cakap  macam tu, sebabnye adalah hadiah kepada sesape yang menang contest nie adalah Smartphone Blackberry..X kan x best lagi, hadiahnye bukan murah2 tu..Nak beli mahal, nie kalau menang dapat free je..Tetiba adrenalin aku mencucuk2 kat tengkuk nie bila bayang kan hadiahnye ! ! : -)


Ok lah, jom aku citer sikit pasal contest nie..Contest yang hebat nie telah di anjurkan oleh seorang blogger hebat..Nama blog nye adalah TOH TUAN TANAH.Url blog nye adalah www.porttuantanah.com..Name singkatan nye pulak adalah TTT..Mesti korang penah usya blog nie...Aku gerenti sangat2 la korang penah baca blog TTT nie ! ! Contest nie namanye "Kontest Nak Menang Blackberry"..

Sebelum aku merepek dengan lebih details lagi, aku nak share ngan korang sikit pasal blog TTT nie..Sebut je blog TTT mesti orang akan terbayang kan satu perkara..Ape yang korang bayang kan? Mesti lah bayang kan TTT dengan muka nye x nmpak habis..Bahagian mata nye di blank kan dengan warna hitam..itu lah identiti blog nye yang membuat kan ramai orang kenal blog TTT...

Kenapa pulak nama blog nye ada nama Tuan?Sape yang ikuti blog TTT nie mesti la tahu..Sebab nye adalah Tuan tu di tujukan kepada abang nye yang telah tolong dia membina blog dia..So tu lah sebab nya ada perkataan Tuan pada nama blog nya..Dan wajah abg nya jugak xde sape yang tau sebab muka abang nya @ Abe nie muka nye mesti diletakkan topeng V Vendeta..:-) unik kan?

Selain tu, blog TTT nie kalau korang perasan, terlalu menghargai readers2 nye..Kalau aku g usya blog dia, tinggal kan jejak kat blog TTT, x penah dia x balas balik kunjungan aku..Tu yang aku suker..Rasa dihargai oleh tuan empunya blog..:-)

Ok, lah..Jom kita berbalik kepada contest hebat nie..Contest nie senang je..Sape2 pun boleh join contest nie..yang penting kena la penuhi syarat2 nya...Aku kasi nie dia punye syarat2 nya ek..Korang just ikut je syarat2 nie..:-)
1) Korang kena ambik 3 gambar..
2) lakon kan 3 jenis watak.. Watak Abe, Watak TTT, Watak korang sendiri..
3) Watak Abe, korang kena pegang kertas bertulis www [dot]
4) Watak TTT, korang kena pegang kertas bertulus porttuantanah
5) Watak sendiri korang kena pegang kertas bertulis [dot]com
6) Sambung kan ketiga2 gambar tu, melintang ke, menegak ke, terpulang kekretifan korang..
7) Bila da sambung tu jadi hasilnya macam pegang www[dot]porttuantanah[dot]com
8) Buat satu n3 khas untuk contest nie, sertakan gambar dan backlink ke porttuantanah.com..
9) Da siap, korang submit la, dengan cara meletakkan link n3 di ruangan komen entry Kontest Nak Menang Blackberry
10) Jadi follower porttuantanah.com
11) Letakkan banner porttuantanah.com di side bar blog korang..

Ini la gambar nye yang aku pilih untuk contest anjuran TTT nie..Gambar nie di ambik di I CITY Shah Alam..

Klik la kat gambar untuk tumbesaran yang sihat.

So itu lah hasil nya...W'pun posing x la gempak2, tapi untuk menghasilkan gambar tu ada risiko nya sebab dekat pokok yang aku sandar tu ada tulis jangan sandar @ pegang ! ! Aku buat2 kering je korang..huahuahua ! ! :-)

2 comments:

TTT June 1, 2010 at 1:54 PM  

hye2 bob!!
hehe
oit jgn sandar laa hehe
risiko ni markah lebih lah..ekekekek :)

amboi2 gi icity ajak TTT skali ye
chop!
TTT dah pot pet2 dah hehe

syarat semua ok :)
TTT dah letak kat blog dah..
nanti bob tgk ye..

tq dear
tc n gdluck!
chaiyok3!!

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS