My Sweetheart Smells Like Adidas Action 3 Pro Clear

>> Monday, May 31, 2010

Sekali lagi aku join Instant Cash Blogging.Lame da x join..Nie ada kerajinan sikit..Nak duit dari nuffnang..So aku menambah kerajinan aku demi duit dari nuffnang.:-)

Kali nie tajuk Instant Cash Blogging memang aku suka..Melibatkan kekasih..So masa untuk berjiwang la kejap..Sape cakap Adidas Action 3 xblh nak berjiwang2..Lagi syok berjiwang kalau pakai Adidas Action 3 tau..Mane x nye, wangi je sentiasa..Rasa nak peluk je lah..:-) Bagi yang da kawin je boleh peluk2 ok..huahuahua ! !

Adidas Action 3 nie memang wangi..Kalau untuk gurl, pakai la yang Pro Clear..Bau dia memang fresh giler la..Sesuai betul bagi perempuan yang aktif bekerja, bersukan, dan banyak melakukan aktiviti luar..X kisah la ape sekali pun, kalau pempuan pakai Pro Clear nie, memang wangi la..Rasa nak gigit je..huahuahua ! ! :-)
 Untuk lelaki ada, untuk perempuan pun ada tau korang

Sweetheart aku pulak memang suka bau Adidas Action 3 Pro Clear nie..!1st time dapat time g launching Project Alpha 2 di cineleisure Damansara..Sejak dari tu dia suka pakai..Sebab bau nye segar sentiasa..Dia akan pakai kalau kitaorang g jogging..Bau nye macam x berpeluh langsung..Sungguh segar..Aku nie sebagai boyfren memang la suka kalau girlfren aku wangi..! ! :-)

Adidas Action 3 Pro Clear nie melindungi si pemakai nya 24 jam, 0% alchohol, superior anti whitening protection lagi..Sangat lah sesuai untuk wanita..:-) Ada banyak lagi jenis2 lain untuk perempuan, antaranya adalah intensuve, control, sensitive, fresh, pure dan pro clear..Untuk korang dapat lebih lanjut, check out this ya.. http://www.adidas.com/my/action3.

Ok, sekarang jom kita same2 usya Project Alpha 2 untuk episod 40 - 42..:-)










So korang jangan lupa suruh kawan2 pempuan korang pakai Adidas Action 3 nie tau..Wangi giler ! ! :-)

Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS