Bila World Cup Dah Bermula Mesti Macam nie..

>> Sunday, June 13, 2010

Hai korang sumer...Selamat pagi ahad dari Redfingger ! ! Korang watpe hari?adakah g berjimba dengan kawan or family or kekasih masing2..Aku lepak je dengan family..:-) Sekarang nie da musim bola..Mesti ramai yang x penah2 tengok bola akan buat2 minat bola..Sebab kang kalau x tengok nampak x rock pulak..Boleh?xde kaitan langsung statement aku nie..huahuahua ! !
budak pempuan 2 orang nie sumpah aku x kenal tau..

Jom kita usya sikit, ape akan jadi kalau World cup nie da bermula, macam2 akan terjadi korang..Benda pelik2 pun akan terjadi..apakah ia?jom aku kasi tau sikit..:-)

1) Bila World Cup Dah Bermula Mesti ramai yang masuk keje lambat..
2) Bila World Cup Dah Bermula Mesti mamak2 akan bertambah kaya dan tokey2 makanan ringan pun akan goyang kaki sebab diorang nye makanan ringan giler laku orang buat makan sambil tengok bola..
3) Bila World Cup Dah Bermula Mesti sume tempat jadi bising w'pun tempat tu sebelum nie sunyi sepi je..
4) Bila World Cup Dah Bermula Mesti bil letrik akan naik sebab asyik tengok tv..
5) Bila World Cup Dah Bermula Mesti kalau g ofis xde topic lain, mesti cite pasal bola..
6) Bila World Cup Dah Bermula Mesti topic utama orang bertwitter adalah bola..
7) Bila World Cup Dah Bermula Mesti mamak akan poyo2 je buat teh tarik sambil buat gaya macam tengah timbang bola..
8) Bila World Cup Dah Bermula Mesti ramai yang kunci jam nak bagun pukul 2.30 pagi w'pun sebelum nie kunci kul 8 pagi pun x kan bangun..
9) Bila World Cup Dah Bermula Mesti awek2 akan boring ngan balak2 dia sebab x nak puji dia kalau dating,    asyik puji player nie, kutuk player tu..
10) Bila World Cup Dah Bermula Mesti remote control tv akan jadi mangsa kena hempas sebab team fevret x buat gol..

Aku kasi 10 je la ek..Kang menanah pulak mata korang sumer baca aku merepek dan merapu..kalau menanah je xpe,silap2 kuar air mata darah..huahuahuaua ! !ini lah realitinya bila musim bola bermula..:-)

2 comments:

Kie-yu June 14, 2010 at 4:33 PM  

hoho~
aku tidak terlibat kerana aku takminat bola
selamat!

Kie-yu June 14, 2010 at 4:33 PM  

hoho~
aku tidak terlibat kerana aku takminat bola
selamat!

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS