Who Will Win the World Cup?

>> Monday, May 17, 2010

Salam sumer dari redfingger! Lame jugak la aku x update blog kesayangan aku nie..Tak tau la, mood memang tunggang langgang la berblogging sekarang nie...:-) huahuahua ! Ape boleh buat kan, so sorry kepada silent readers aku ( giler jijik, macam la ada silent readers, kalau ada thanks ye )


So, bukak Project Alpha tengok ada tajuk terbaru untuk Instant Cash blogging..Ape lagi, ada la alasan aku untuk update sikit kan..huahuahu ! So tajuk kali nie "Who Will Win in the World Cup?"..Amat la sempoi tajuk kali nie kan? Sumer blogger laki teruja kot ngan tajuk Instant Cash Blogging nie..

Tapi sebelum tu aku nak korang tau yang aku nie bukan kaki bola, minat bola..Bukan la x minat langsung..Tapi aku agak kurang minat..Kalau member2 ajak g tengok bola, aku layan je..Tapi x la sampai tahap aku kenal sumer player2 football..Sian kan aku.. huahuahua !

Ok, kalau tanye aku sape yang akan menang dalam world cup kali nie, of course la aku akan cakap england..Sebab england adalah salah satu team fevret aku dalam bola sepak..Sebab ramai player2 yang hebat dalam team england nie walaupun penyokong2 mereka amt lah fanatik dan selalu buat kacau dan masalah..:-)

Kan best kalau dapat g Africa untuk tengok World Cup..Walaupun aku kurang minat, tapi untuk dapat menyaksikan englang berentap dan memberi sokongan tak berbelah bahagi, best kot kalau dapat g..:-) nuffnang x nak sponser aku ker?:-) huahuahua !

So kalau nak tengok betul ke x aku punye andaian nie, same2 la kt tunggu World Cup 2010 yang tinggal beberapa hari je lagi...

Untuk World Cup kali nie P1 ada menawarkan baucer RM30 setiap pembelian Special Edition Adidas Pure Game..Untuk maklumat lanjut, layari http://projectalpha.com.my/promo/


Jom kita usya Project Alpha....









Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS