Ada Tak Orang Buat blog Pasal Movie ? ?

>> Thursday, May 13, 2010

Hai korang sumer yang membaca blog kesayangan aku nie..Lame pulak x update blog nie..Ntah kenapa mood aku ke laut semula..Nie mood  tu baru balik...Ntah pape je..Geram pulak aku ! !Aku tengah layan adnan sempit..Tengah boring2 layan cite2 cmnie best gak...:-)


Orait la, jom kita usya ape n3 aku kali nie ek..Pasal tajuk tu memang ntah pape la..Tapi nie ada orang tanye kat aku yang name nye dia x bagi aku mention kat sini atas sebab2 keselamatan ! ! uuweekkk,poyo giler .Tak de lah, saje je aku x nak kecoh2...

Macam nie, ada org tanye aku yang buat blog nie senang ke susah..Aku cakap senang je kalau pandai, kalau x pandai belajar je la..Sebab bagi aku x susah, kalau setakat nak post n3 je, memang senang kan? Tapi kalau da kena main2 coding, tu yang pening kot..Serabut macam wayar2 ! ! huahuahua

Sebab dia nak buat blog, sebab dia nie suker giler movie,dan dia banyak giler koleksi movie..So dia come out ngan idea nak buat blog pasal movie, so segala macam citer dia akan citer kat blog dia, macam sinopsis ke, watak2 dalam sesuatu movie tu ke, dia akan guide orang macam mane nak beli movie yang payah nak jumpa dalam pasaran..Macam mane nak beli movie ngan Amazon ke..So sumer benda macam nie la..

Bagi aku idea tu best, lagi pun dia nak buat sumthin pasal benda yang dia minat and dia tau pasal benda tu..Macam best kan?Kalau betul cara dia nak buat, aku rasa mesti best blog dia nanti..

p/s: Korang rasa la kan, blog jenis macam nie ok x?

3 comments:

shaffique May 13, 2010 at 11:21 AM  

bagus jugak idea ni..huhu..


My latest entry : Fakta Tentang Sperma !

Unknown May 14, 2010 at 12:03 AM  

ehmm skrg ni tak leh cerita personal dan masak ajer..kena msk N3 macam-macam..barulah dapat duit kan

Aus MeLankoLik May 18, 2010 at 6:26 PM  

em , ok je , ade je org cari , lagi2 bile die yang terlatest .

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS