MOVIE | DAPAT TICKET FREE ! !

>> Wednesday, May 19, 2010

Salam dari redfingger ! yang memang kemalasan sekarang nie...Kepala hotak aku tengah serabut duk belajar macam mane nak hosting sendiri..Memang agak azab la..Sangat fening ini kepala..:-) huahuahua ! !

Lame giler da x dapat ticket free dari nuffnang nie..Bukan la nuffnang tak mau bagi sama saya..Cuma saya yang x mau mengambil penyertaan..:-) Tq tau nuffnang..Aku sangat sayang kamu ! !..Baik aku stop berjiwang ngan nuffnang sebelum korang bertambah jijik ngan aku..huahuahua ! !
Aku dapat invitation untuk tengok movie Prince Of Persia..Korang pun mesti da dapat kan...:-) so boleh la kita berjimba tengok ini movie sambil mencekik Rice Crisps by Mister Potato..:-) Ape yang aku buat untuk dapat invitation nie, diorang suh buat slogan je...Nie slogan yang aku buat " Rice Crisps by Mister Potato make my day go to be crazy cool with the awesome healthy crunch!"...Ringkas dan padat ! ! jijik

Date : 27 May 2010 (Thursday)
Time : 9.30pm
Venue : Cathay Cineplex, e@Curve
Movie : Prince of Persia :The Sands of Time

P/S : Aku baru tau yang sijil Gatsby hari tu boleh ambik ek?baca kat  fb aus n cik hel..korang da ambik ker? Xde sape nak tolong aku ambikkan?:-)

7 comments:

Aus MeLankoLik May 19, 2010 at 4:47 PM  

aku tak dapat bob , tak komen , hahahak .

Cik Lily Putih May 19, 2010 at 4:58 PM  

k lily pun x dpt gak, so fun ye

redfingger May 19, 2010 at 5:42 PM  

bean : orait..jumpa di sana..:-)

aus : apesal ko x join?dush3...

ciklily : orait ciklily..:-)

notti netti May 19, 2010 at 7:42 PM  

ingat nak join ari tu buat slogan...tapi kalo dpt ticket..takde geng......malap jer kang..

redfingger May 19, 2010 at 8:51 PM  

notti : la..kalau dapat kt blh jadi geng ape...da jumpa dalam alam maya, jom la jumpa alam realiti plak..nie la masa nak tambah kawan2..

kakinakl : ok kak..jumpa disano ye..:-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS