Template Baru ! !

>> Friday, May 21, 2010

Salam sumer dari Redfingger ! ! Aku telah bertekad menukar layout yang baru..Tapi nie belum siap lagi sebab banyak benda nak kena adjust balik..Terutama kaler nye haruslah MERAH ! ! Name pun redfingger kan?:-) huahuahua ! ! Memang banyak nak kena adjust balik nie..Berterabur giler..Header bersepai macam kacang..haram jadah betoi la..:-)


Photobucket
 
Gambar xde kaitan dengan penukaran layout baru nie..Saje nak jual muka sikit apo salahnye kan..:-) huahuahua ! !

5 comments:

Aus MeLankoLik May 21, 2010 at 2:37 AM  

header tak cukup saiz bob , hahahak .

Unknown May 21, 2010 at 8:04 AM  

bob,merah tetap merah tapi body post kasi terang eyh...aku dah sampai kene beli spec mata sebab nak baca entri ko...hahaha

redfingger May 21, 2010 at 9:51 AM  

aus : ko jgan gelak aus..kang aku kecik ati..hahahaha

bean : baik bean...nasihat ko akan ku dengar..:-)

Unknown May 21, 2010 at 10:42 AM  

huh!!
aku pn baru ubah template..
suka lagi ngan template dulu..
hahaha..
2la x save pn coding diaa..

padan muka aku

redfingger May 21, 2010 at 11:05 AM  

adreynieelisya : la..awat hang x save...?hahaha..xpe2..cuba lagi..

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS