Redfingger Nak Masuk X GAME Dalam RipsStik ! !

>> Wednesday, May 19, 2010

Salam kengkawan blogger ku dari redfingger ! ! Aku baru je lepas makan malam bersama kakak ku..Melantak ayam masak kari..Walawei, sungguh sodap, tetiba plak rasa nak makan roti jala walaupun perut aku da nak meletup da nie ha..huahuahua !

Kalau petang2 aku lepak hisap rokok kat balkoni, aku mesti nampak ada sorang budak main skateboard..Tapi bukan skateboard rupanye sebab aku tengok budak tu main sekali naik je, x yah nak tolak2 ngan kaki..Aku terus teruja plak tengok budak tu main..:-) 


Rasa macam nak beli la plak..Sebab memang syok tau..Memang menarik menatang nie..So aku pun search la kat tenet..Aku tanye la pakcik google, dia kompem tau..Tapi aku x tau name benda tu, aku just taip "skateboard 2 tayar"..boleh??:-) huahuahu ! ! Tapi jumpa la jugak..:-)

Baru ku tau name nye adalah Ripstik..( giler jakun aku ni )..huahuahua ! ! Aku plan nak beli la nanti, nak lawan ngan budak kecik yang selalu main kat umah aku nie..Nanti boleh la aku wakil Malaysia ke X Game..boleh ke dengan badan sebegina rupa.


Tapi aku x tau la berapa harga Ripstik nie, sebab kat m'sia nie x berapa femes ripstik nie..Orang duk main skateboard je, nape ek?maybe ripstik nie 2 tayar, orang takut nak main kot..huahuahua ! !

maybe nanti aku pandai nak buat macam dalam gambar nie..poyo

P/s : tekak aku sakit tercekik tulang..x kuar2 lagi tulang nie..korang ada petua x??


4 comments:

Unknown May 19, 2010 at 10:17 PM  

bob janagn bikin hal bob...

redfingger May 19, 2010 at 11:53 PM  

haha..
aku suka bikin hal bean...
huahuahua ! !

Matjoe May 20, 2010 at 3:51 PM  

gud luck try bikin itu trick

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS