Tak Ada Idea Nak Update?Meh Aku Ajar

>> Thursday, May 27, 2010

Salam wahai pengikut2 Redfingger ! ! Rasa lame pulak x update ini blog kesayangan aku nie...:-) x sabar nak tunggu esok, family aku akan ramai2 kat umah aku..Semua ada..Best nye..Cepat la esok ye wahai hari ! huahuahua ! !


Kadang2 penah x korang rasa xde idea nak update blog?Mesti ada punye la..Tapi bagi blogger2 hebat, aku rasa masalah nie x pernah timbul kot..Ada je idea diorang nak tulis kat blog..Mungkin pengetahuan yang banyak buat mereka mudah untuk update blog..Macam2 benda boleh di kongsi kan bersama readers2 lain..Tips la, info2 terkini la dan macam2 lagik..

Tapi kalau orang macam aku nie yang x de berapa banyak tips, ape nak buat kalau xde idea nak update blog?Mudah je korang..Macam nie, tips nie mel romeo yang bagi kat aku...

Kalau da xde idea sangat nak update ape, korang cuba fikir kan sesuatu..Ape2 la yang korang fikirkan, x yah yang susah..Contoh la, macam tisu..W'pun tisu nie xde ape pun, tapi sebenarnya korang boleh update blog berkaitan tisu..Serius korang..Senang je..Korang kaitkan la ape yang korang fikir tu dengan isu semasa ke, kesan2 benda tu ke, korang kaitkan lagi dengan kehidupan korang..Mesti jadik punye la..

Lagi satu, update blog x semestinya kena panjang2..Simple2 pun boleh..X perlu nak meleret2..

Dan aku kalau xde idea nak update blog, ini lah yang aku akan buat..merepek dan melalut..huahuahu ! ! Aku harap korang dapat something dari n3 ini..:-)

P/s : Sesape yang g tengok movie prince of persia malam nie, jumpa kat sane yek korang..:-)

1 comments:

Unknown May 27, 2010 at 1:36 PM  

betul2 fikirkan je apa yang korang nak...itu akan mendatangkan entry selain pergi youtube review video.jumpa esoklah bob

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS