Aku Tersangat lah Kecewa ! !

>> Friday, May 28, 2010

Hai korang sumer dari Redfingger ! ! Selamat hari jumaat yang indah...Mood aku tersangat lah happy sebab family aku akan sumer ada kat umah aku weekend nie..( berapa kali nak cakap da ) Ngantuk giler hari nie sebab malam tadi x tido2 lagi..Balik dari tengok movie Prince Of Persia, bantai melepak ngan missnora sampai ke pagi..jangan meluat ye. Movie tu free ticket dari nuffnang, ada hadiah kalau buat review terhebat..Nanti2 la aku buat..:-)


Malam tadi ramai jumpa blogger2 yang lain...Diorang sumer nak g ke DG Party tu..Costume sumer da tembah bagai la..Aku dapat invitation, tp memang aku x g..Sebab ada kenduri..Aku jeles..Korang sumer g..Mesti best giler kan?Ramai yang nak pakai giler2 malam tu ye..Oh ! tidak ! Aku kecewa...Sob sob sob...:-(

Kepada korang yang g, aku akan mengusya blog korang nanti dengan penuh perasaan kecewa dan berbulu sebab tak dapat join..

Pape pun, enjoy puas2 la ye..:-) Selamat berjimpa dengan costume korang..

3 comments:

Unknown May 28, 2010 at 4:05 PM  

alo2....lileks bob banyak lagi event...

hazman aka species1980 May 28, 2010 at 4:16 PM  

uish ... dpat tengok filem free... sonoknyee....

kisahsensasi May 28, 2010 at 4:18 PM  

Kalau tak silap yang DIGI party tue ... best dress dapat hadiah smartphone kan...

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS