Siapa Aku 10 Tahun Akan Datang ! Korang X Kan Percaya ! !

>> Saturday, May 8, 2010

Uhuk3..Aku batuk sikit la, so kena pakai mask (padahal banyak hisap roko)huahuahua..Pesanan dari aku, tolong jaga kesihatan sebab h1n1 da kembali menggila ye..


So kali nie aku nak bagi tau ngan korang siapa aku 10 tahun akan datang??Adakah pemuzik?Peguam?Majistret?Itu bukan lah semua yang aku ingin nak jadi...Tapi sebelum tu ini semua hanyalah impian aku, dan aku berusaha untuk mencapai nya..Ketentuan hanya dari Allah..

Dalam masa 10 tahun akan datang aku nak jadi seorang yang berjaya..Kalau boleh aku xnak la kaya raya, cukup sekadar senang..Tapi jika diberi lebih dari itu, adalah satu bonus dan Alhamdulillah..Tapi nak senang bukan senang..nak susah je yang senang..Memang hukum dunia..

Dapat set up company sendiri dan bekerja sendiri..Sungguh best kan?Tapi aku tahu banyak dugaan yang akan aku alami sebelum mencapai semua nie..Harap Allah memberi aku kekuatan untuk menempuhinye..

Aku ingin ada perniagaan sendiri, kerana hanya dengan meniaga lah dapat buat manusia tu senang..Aku ingin mempunyai rumah sendiri yang selesa, kereta dan keluar dari masalah kewangan..:-) Dengan usaha dan dorongan dari semua orang, InsyaAllah mudah2han ia nye terlaksana..Amin..

p/s : Korang pulak,korang nye plan untuk 10 tahun akan datang ape?

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS