SELAMAT HARI IBU | AKU SAYANG MAK AKU!!

>> Saturday, May 8, 2010

Wah, malam nie agak mengantuk giler la pulak..Tapi sebelum tido kasi hupdate sikit dulu..Tekak aku nie da kering gilos sebab baru habis cerita bisnes ngan my patner..Habis seteko tea yang sungguh kaw!!:-)


Aku sebagai seorang anak yang sayang kan mak aku, nak ucapkan selamat hari ibu kepada mak aku yang tersayang!!!Puan Asnah Binti Yusof!!Walapun mak da tido kot time aku tulis n3 nie, pagi esok mak aku 0n9 mesti dia baca blog aku..:-)

Terima kasih mak sebab melahirkan adik, sabar dengan perangai kami semua dan menjaga kami semua..jasa mak x dapat adik balas dengan kata2, tapi akan ku cuba membuatkan mak gembira senyum sampai bila2 dengan kejayaan ku!!!Mak terbaik!!!!

Dan kepada mak2, ibu, mama, mummy kat luar sana, aku nak ucapkan selamat hari ibu..Kepada semua manusia yang bergelar anak, jaga lah hati ibu korang sebaik mungkin sementara mereka masih ada disisi kita..INSYAALLAH!!! Ingat lah yang syurga itu dibawah tapak kaki IBU!

p/s : Seorang mak biasanye lembut je, kuat sabar sangat2 ngan anak2..Korang penah kena cubit ngan mak korang x?Tu la, sape suruh degil?:-) huahuahua..
Nak cium mak aku!!!!

3 comments:

[z@ck] May 8, 2010 at 4:21 AM  

rindu plak kat arwah mama..
=(

redfingger May 8, 2010 at 9:27 AM  

sabar la zack...
ketentuanNya..
banyakk kan sedekah alfatihah ye..

Anonymous,  May 8, 2010 at 12:54 PM  

http://www.hyprobulksms.net/index.php?id=ina966

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS