Header Blog X Penting langsung la ! ! Betul Ka ! !

>> Saturday, May 8, 2010

Selamat pagi cikgu..Best pulak ai hari nie..Sungguh best la kalau weekend nie..Jap lagi nak g pasar road jap..Ada benda yang nak aku cari...Hari nie aku bangun kena kacau ngan anak buah aku..Best giler...Cute!!:-)

Ok, kt terus kepada tajuk n3 sebelum korang jijik dengan pembebelan aku..huahuahua..


Header blog?Penting ker?Jom kita rungkai same2 ye..Sebenarnye header blog sangat lah penting sebab header blog adalah benda pertama yang visitor blog kt nampak dan header jugak la 1st impression diorang terhadap sesuatu blog...

So header blog perlu lah nampak menarik, ringkas dan boleh menjadi satu trademark kepada blog kt..Kalau header x superb, nanti orang x ingat sebab name pun header, sah2 duk atas sekali..Try la tengok header blog2 yang hebat, simple dan memang menarik..

Dan lagi satu, nie bagi aku la, jangan selalu tukar header sebab biarkan header tu jadi character untuk blog kita..So nanti orang senang ingat..

Dan bukan lah aku nak cakap kat sini header aku lawa giler, sungguh la tipu! ! Header aku buruk je dan agak lame da header nie aku pakai..Nie pun missnora yang buat kan...So tajuk n3 tu salah la sebab header blog amatlah penting ! ! huahuahua..

P/s : ade sesape yang nak design kan header aku x?Tolong la kawan2..ples2..:-)

2 comments:

Unknown May 8, 2010 at 9:51 PM  

kalau kutkan penting tapi aku tak buatpun sebab takde masa...hak3 orang kata itu first impression

redfingger May 8, 2010 at 11:00 PM  

ko xpe la bean..
blog ko da hebat ! !:-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS