FLASH MOB NI APE BENDA EK?? | JOM AKU BAGI TAU NAK?

>> Friday, May 7, 2010

Poyo je aku kan?Macam la korang x tau apr tu flash mob..sah2 korang da tau..Tapi xpe la, sharing is caring..huahuahua..

Ape benda flash mob nie ek??Flash mob nie adalah segerombolan manusia, so maknanye orang yang ramai giler la ada kat satu2 tempat tu, tetiba buat sesuatu yang di luar jangkaan atau pelik, atau  unik atau membuat ape je tindakan macam menari ke, tetiba baring ramai2 ke, buat2 keras macam patung ke..

Kumpulan2 nie akan membuat sesuatu secara tiba2, biasenye x lame, dan bila da habis ape yang diorang buat tu, diorang terus beredar dan buat2 seperti xde ape yang berlaku..So orang ramai pun akan pelik la dengan tindakan diorang..Tp serius, best giler tengok diorang nie..

Dan mereka2 ini di panggil Flash Mobbers..Dan cara mereka nie berhubung adalah melaui sms ke, email ke, telefon ke..Dan segala pesanan tu details sebab kalau diorang plan nak buat sumthin, tu la cara mereka berhubung dan xde da nak explain pape time jumpa di tempat mereka plan nak buat flash mob..

Biasenye seorang akn mulakan sesuatu, kira macam diorang plan nak menari...So sorang akan mulakan, dan orang disekeliling dia akan tengok pelik dan last2 diorang akn menari same2, ramai2...Lebih kurang macam tu la...Yang macam AJL hari tu la, time hujan perform, tetiba ramai giler datang kat bawah stage tu, menari ramai2, mula2 sorang dua je, pastu ramai2..Lebih kurang macam tu la..

Jom usya sikit antara gambar2 flash mob nie..:;

Aku cuba nak masukkan video tapi ntah kenapa pulak x boleh..so korang g la cari sendiri kat youtube melambak..:-) Kalau tengok ape yang diorang buat rasa macam nak join sekali jer..:-) Dan kebiasaannye benda yang flash mobbers nie buat adalah menari atau buat2 macam patung x gerak2..

p/s : wahai blogger sekalian, jom kita wat flash mob nak?:-)huahuahua..

4 comments:

Unknown May 7, 2010 at 5:32 PM  

ooo akak pernah tgk masa kat sunway pyramid ..masa tu psl move assassin..best ek..

mula-mula buat blog suker-suker pastu makin syok sbb dpt mcm-mcm terutama dapat berkenalan dengan mcm-macm org..

redfingger May 7, 2010 at 8:47 PM  

kira kebanyakan orang buat blog awal2 nye adalah suka2 kan kak..:-)

intanurulfateha May 7, 2010 at 10:02 PM  

.huhu best3

.jum buat bob! ;p

redfingger May 8, 2010 at 12:09 AM  

boleh2...
tp awk kena start dulu la..
ada bran??:-)
huahuahua

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS