Santai² || Ahad Yang........? || Apakah?

>> Sunday, May 23, 2010

Hai korang sumer dari Redfingger ! ! Selamat hari ahad..Ape korang sumer buat hari nie?Mesti ramai buat benda² yang best kan?karok ke, jalan² ke, g ambik gambar kandid ke, makan ngan family, member²..Bagus² korang nie.Buat la benda yang baik ye..:-) huahuahua ! !

Hari nie aku lepak umah je..Ngantuk giler la hari nie..Sebab pagi² buta tadi aku da bangun, g ke putrajaya..Menghantar akak aku yang nak ke sarawak..Punye la ngantuk, on the way back, aku brenti tido jap kat petnonas..:-) giler x tahan ! !

Tapi sampai umah duk melayan roti bakar sebagai santapan..Memang sodap gilo !!


Aku sebenarnya malas nie, tapi sebab suker ngan layout baru..Aku update jugak, walaupun entry nie macam sampah kot..huahuahua ! ! Aku boring giler la hari nie...Nak kuar kemalasan sangat² ! !

4 comments:

redfingger May 23, 2010 at 5:58 PM  

mesti la sedap alynn oi..
sendiri buat..
old town pun kalah tau..:-)

Unknown May 23, 2010 at 7:10 PM  

haha...bila ko nak buat untuk aku bob

redfingger May 23, 2010 at 10:40 PM  

hahaha...
kang aku buat x sedap plak...
huahuahua ! !

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS