Balik² Nuffnang, Balik² Nuffnang ! ! Part 1

>> Monday, May 24, 2010

Salam korang dari Redfingger ! ! Korang hari nie mesti kemalasan je kan, monday blues la katakan..Masing2 mesti agak kurang rajin je nak buat keje..Nak bangun pagi  tadi kompem liat macam kuih jemput yang da 2 hari x kena makan..huahuahua ! !:-)


Ok lah, aku saje nak share ngan korang, bukan la ape sangat pun..Pasal nuffnang je.. Sebab aku rasa kebanyakkan kebanyakkan blogger register dengan nuffnang..Sebab yang pasti nuffnang nie bukan la scam ! ! Ia nya adalah satu yang pasti..

Kenapa aku dan korang suka giler ngan nuffnang..Selalu cakap pasal nuffnang, wat tips pasal nuffnang..Banyak sebab nya kan?:-)

Ok lah, aku nak bagi tau korang kenapa nuffnang menjadi pilihan hati ku.. Salah satu sebabnya adalah nuffnang nie selalu mengadakan macam2 activiti bersama para2 blogger yang berdaftar dengan nuffnang..Boleh kata tiap2 bulan mesti ada je event yang di anjurkan oleh nuffnang..Dari event yang kecil, besar dan macam2 lagi, party pun ada..Yang paling hebat adalah event Street Fair, Gatsby !Dimana event ini telah mengumpulkan 500 blogger..Siap masuk rekod malaysia lagik ! !So nie la antara benda yang buat aku suka giler ngan nuffnang..:-)

Dengan ada nye event yang nuffnang anjurkan nie, blogger2 boleh berjumpa dan menambah pengetahuan tentang macam mane untuk berblogging dengan betul..Berkongsi ilmu.. Selain tu, boleh tambah kengkawan..:-)

Tapi ada gak orang yang x heran dengan event2 macam nie..Yela, bukan masalah nak sangat join ke ape ke, just untuk keseronokan je..Ape salahnye..:-)

Nanti aku sambung lagi ye..Korang tunggu je la ngan part2 yang lain..:-)

p/s : aku agak gumbira dengan ape yang aku buat secara part time..Korang x mau ke?Cuba la usya2 dulu ye kengkawan..free je usya..:-)

10 comments:

Aus MeLankoLik May 24, 2010 at 8:32 AM  

bob , ini kipas ke , hahahak .
kau ade menang lucky draw ke ape ? hahahk

redfingger May 24, 2010 at 10:58 AM  

hahahaha..
mane ada kipas la aus oi...
saje2 je..huahuahua ! !

Unknown May 24, 2010 at 11:09 AM  

nasib baik tak kipas pakai kipas helikopter..lepas ni mesti byk mashukkkkk

redfingger May 24, 2010 at 11:17 AM  

hahaha...
nape kak?
nampak n3 nie macam mengipas ker??:-)

kak anie May 24, 2010 at 2:04 PM  

Hehehe...berapa banyak nuffnang dahhh....

[z@ck] May 24, 2010 at 3:43 PM  

byknya link nuffy ko..
=)

redfingger May 25, 2010 at 7:11 AM  

kak anie & z@ck : baru perasan banyak sangat word nuffnang..:-)

cikhel : kuikuikuikuik....

Unknown May 25, 2010 at 8:43 AM  

kipas bob...jangan tak kipas...hak3..aku dah tahap aircond dah...sejuk je timothy hak3...

redfingger May 25, 2010 at 8:51 AM  

2 la pasal....
hahahaha...
bila aku baca2 balik n3 nie memang nampak macam mengipas..
huahuahua ! !

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS