Hiburan | Keputusan Konsert Akhir Akademi Fantasia Musim Ke-8

>> Saturday, May 22, 2010


Salam dari Redfingger ! ! Aku baru je lepas tengok konsert akhir akademi fantasia..Sory lah ye, aku rajin plak nak update pasal hiburan sikit..Ape salahnye tukar2 n3 sekali sekala..Kang korang muak pulak tengok n3 aku pasal diri sendiri je kan..huahuahua ! !

So ape yang aku boleh cakap kat sini..Konsert akhir AF kali nie biase je..Gimik kurang sangat2..Dan perjalanan konsert nie pun macam rushing nak habis..X tau la nape..:-)

Setelah segala undi da selesai dikira, da ditolak, dicampur, di bahagi segala macam..So senarai pemenang AKADEMI FANTASIA musim ke-8 nie adalah seperti berikut...:-)
JUARA :SHAHIR
NAIB JUARA : ADIRA

KE-3 : DAUS
KE-4 :MAULANA
KE-5 :IWAN

Bagi aku persembahan paling baik adalah Adira..Lagu ke 2 dia memang superb giler la..Bileh cair kot dengar lagu tu..Suara adira memang sedap, tapi lagu pertama dia dapat tu bukan la lagu yang sesuai untuk dia..:-)

Siaran nye kali nie siap ada HD untuk konser akhir nie..Tapi hanye mereka yang subscribe astro byond je la yang boleh menonton..Di saluran 124..Sape yang xde astro byond, memang x dapat la nak tengok..Same la macam aku..huahuahua ! !

picture credit to : murai.com.my

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS