Nak Naikkan Trafik Tak?Buat Macam nie.

>> Monday, May 31, 2010

Sejuk giler la petang nie..Mendung bukan main lagi..Tadi hujan lebat sangat2..Lame pulak aku x update blog nie..Weekend mane ada masa nak update blog..Masa untuk bersama keluarga tersayang..Nak plak weekend hari tu sumer family aku ada kat sini..Kem salam la aku nak main tenet..Masa tu amat beharga ! !:-)

Hari nie aku nak bagi tips sikit ngan korang macam mane nak naikkan trafik..W'pun trafik aku sendiri macam singapura dilanggar todak  berterabur giler..Ape salahnye berkongsi..:-)


Salah satu cara nak buat kan traffik naik adalah dengan buat contest di blog..X kisah la contest apa sekali pun..Dan cara contest tu pulak kena lah best...Macam2 contest korang blh buat..Macam2 contest buat header ke..Ape ke..Lagi hebat hadiah contest yg korang anjurkan, lagi la naik traffik..Tapi benda nie bergantung jugak la..Cara kena betul..

Lagi satu, jangan la terlalu kerap buat contest..Sebab nanti readers x nak baca n3, diorang just nak tunggu contest je..Buat slow2 je, baru best..Baru nampak gempak..

p/s : Mood masih terumbang ambing nie..:-(

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS