Disebalik Header Jari Merah Ada Yang Tersirat

>> Saturday, May 22, 2010

Hai korang sumer dari Redfingger ! !Ape korang buat hari sabtu nie..Kompem ramai yang g berjalan2, berfoya2 bersama kengkawan kan?Aku duk rumah je la hari nie..Melayan anak buah aku, Qalesya..:-)

Ok, lah...Aku nak cite sikit tentang header baru aku nie..Korang sila jangan meluat pasal aku asyik citer pasal layout baru aku je ek..Aku agak keterujaan..:-)So ada beberapa makna tersirat dalam header aku..Bukan suka2 je aku buat macam tu ek..Ada sebabnye korang ! !:-)


1) Gambar Aku..
Ini adalah antara gambar yang aku paling suker sekali..Aku pun x tau la nape..Tapi memang aku suker..Da la pakai baju kaler merah..:-) Gambar nie aku ambik sendiri ye..( sungguh poyo )

2) KLCC
Sebab aku letak KLCC sebagai background header aku sebab KLCC adalah satu mercu tanda Malaysia..Dan KLCC la tempat aku mencari client yang kaya2, yang keje ngan company oil and gas..Mereka adalah rezeki aku..:-)

3) Contengan Merapu..merepek & hipokrit..
Sebab aku suker ngan ayat nie..Dan aku memang suker merepek..Lagi pun aku nak kena kan ngan n3 aku..Sebab n3 aku kebanyakkan nya agak merepek dan agak ke laut..Sebab aku bukan la pandai sangat untuk menulis..Sekadar coretan merepek dari aku...:-)

p/s : Lame la pulak x g karok..Ada sesapa nak ajak aku g karok x?:-)

3 comments:

miss norafizan May 22, 2010 at 5:20 PM  

AKU!!!! :) nk ikottt... ;p

Aus MeLankoLik May 22, 2010 at 6:07 PM  

pecah rahsie kau slalu g KLcc , hahahak

redfingger May 22, 2010 at 11:10 PM  

miss nora : nak ikot??boleh sajork ! ! :-)

aus : hahaha..urusan bekerja la ke klcc..:-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS