Blogger Pegi Jalan Pasar Cari Ubat KUAT! ! !

>> Saturday, May 8, 2010

Hello korang sumer..Buat ape weekend nie?Semoga korang gumbira weekend nie bersama orang tersayang!Best jugak g karok nie..Ada sesape nak belanja kalau2 dapat cek nuffnang ke best jugak nie kan?huahuahua..

Aku baru balik dari jalan pasar nie..First time dowh aku g jalan pasar, sebelum nie penah dengar la orang cakap nak beli barang2 keta ke, ape2 ke murah kat sane..Giler jakun aku, 1st time g jalan pasar..huahuahua..:-)


Aku g jalan pasar sebab teman akak aku beli kipas, betul la, kat c2 barang2 electronic nie memang murah2..Manusia ramai giler macam sehari sebelum raya plak aku tengok..Dasat2 ! !

Ape yang aku terkejut sangat, kat c2 banyak giler orang jual 'ubat kuat"..Naik malu pun ada aku tengok sebab diorang jual secara open, dan dia punye packing dia punye gambar giler2 la..Memang x suai kanak2 tengok..Dan aku tengok ramai giler pak cik2 duk membeli menatang tu..Wah..hebat la diorang..Ada yang beli sampai 2 3 pulak tu ! !

Tapi best la, aku tetiba jadi jakun pulak tengok barang2 murah giler..Harga korang jangan risau, boleh nego kaw2 punyo..Tadi saje je aku usya binokular, dia letak harga 90..Aku mintak kurang dia bagi 80, aku blah je dia bagi 50 je..Huahuahua..Giler senang nak nego...:-)


Ape benda korang nak cari, sumer ada kat jalan pasar nie, barang2 keta, hp, segala macam barang2 hp, elektrik, sumer benda la ada..Siap ada kat tepi2 jalan tu tempat nak tanam gigi..Tadi aku nampak sorang cina tengah buat..hebat kan?Berani betul diorang..Da macam klinik gigi bergerak pulak..huahuahua..:-)

Picture : credit to google

P/s : Ape yang korang cari kat jalan pasar kalau korang g c2?

5 comments:

Pojiepooh Abdullah May 8, 2010 at 5:04 PM  

Pasar pernah pergi, Jalan Pasasr tak pernah sbb xtau mana..
Mana ek?
nk buat sumbi kat sanala..
hahah!

Love,
PojiePooh Abdullah

Abd Rahim May 8, 2010 at 5:05 PM  

Ubat kuat pun mesti murah2 giler kat situkan...

pago" May 8, 2010 at 5:23 PM  

suka gie pasar malam jer.. :D

redfingger May 8, 2010 at 11:02 PM  

pojie : dekat area belakang times square..sumbi sanala tu ape bro?:-)

Kamikaze : x tau la murah ke x bro sebab x tanye plak..xperlu sumer tu..:-)

Pago : aku pun suka g pasar malam.

free font May 9, 2010 at 9:01 AM  

salam kenal ^^!
warm greeting from font lover

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS