BUAT BLOG SEBAB NAK CANTAS BLOGGER HEBAT!!! | AMACAM?

>> Friday, May 7, 2010

Salam pagi jumaat yang indah..Jangan lupa g semayang jumaat kang ye..Nasihat untuk diri sendiri dan kepada sesape yang sudi baca blog merah kesayangan aku nie...

N3 pagi nie ringan2 je la sebab n3 aku sumernye ringan2 je..Tuan blog nie je yang berat sikit..huahuahua..Lagi pun aku x mampu lagi nak buat n3 yang berat2 sebab masih kerdil cuma aku jer yang besar..gelak sekali lagi..huahuahua..


Ok lah, kita terus kasi usya  pasal tajuk n3 kali nie, adakah betul aku buat blog nak cantas orang??Jahat sangatkah aku nie wei?huahuahua..So, kenapalah aku berblogging nie ek..Best sangat ker berblogging nie..Jom kita same2 usya disebalik kain pelikat aku tabir kenapa aku ada blog..:-)

1) Suka2 sebab tengok orang ada blog..
Ini lah alasan yang pertama kenapa terhasilnye blog redfingger nie..Memang aku buat blog nie sebab aku tengok macam cool je ada blog ( w'pun aku x cool langsung) huahuahua..Missnora la yang banyak menghasut aku untuk buat blog sebab dia buat blog agak lame da..:-)


2)  Ada tempat untuk nak luahkan perasaan marah, happy, bengang dan lain2..
Blog bleh jadi 1 platform untuk aku meluahkan sumthin..X kisah la pasal ape sekali pun..Nak lepaskan geram pada ape yang aku alami dan share ngan blogger2 lain, readers lain pasal ape2 yang aku nak bagi tau.. :-)

3) Boleh dapat kawan2 dari alam maya ke alam barzakh realiti bukan fantasi..
Betul, boleh dapat kengkawan yang ramai, dan boleh belajar dari blogger2 lain pasal dunia blog nie, korek2 tips ke..Bila da kenal dalam blog, so terus blh jadi kawan..:-)

4) Boleh buat duit rupanya..
Dari blog nie pun boleh buat duit, tp kena la tau caranya dan buat dengan betul jika nak dapat duit yang lebat la..Macam aku nie, nuffnang aku ada la sikit, xnak cashout lagi..:-) untuk tau cara yang betul kena la menuntut dari blogger2 otai yang tegar..:-)

Itulah antara sebab kenapa aku ada blog kesayangan aku nie..Macam2 sebab, asalnye sekadar suka2 dan sekarang da nak jadi tegar (w'pun x tegar mane pun) huahuahua..So xde kaitan la ngan tajuk nak mencantas2 orang..huahuahua..

p/s : Korang pulak ape sebab pertama korang buat blog nie?Same macam aku ke x?

3 comments:

Cik Lily Putih May 7, 2010 at 10:02 AM  

buat blog, suka2 sambil release tension sambil boleh bercerita kat orang sambil buat duit sambil2an sambil macam2 lagi lah

Unknown May 7, 2010 at 10:19 AM  

hahaha...ko memang ganas bob

redfingger May 7, 2010 at 11:40 AM  

ciklilyputih : samo la kito..:-)
bean : mane ada ganas bean..hahahaha

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS