FACEBOOK VS BLOG ! ! EDISI TERGEMPAR ! !

>> Monday, May 10, 2010

Update sesi malam sikit..Aku tengah boring giler nie sebab x dapat nak tengok astro..So aku layan cite Pink Panther malam nie sambil tergoda melihat keseksian beyonce yg teramat lah hotzzz..:-) 


 Kalie nie aku nak citer sikit pasal facebook dan blog..Bukan la citer ape sangat pun..Saje je nak bagi tau korang yang aku ada facebook..huahuahua..Xde la, aku nak share ngan korang aku ngan facebokk x leh dipisahkan..:-) seperti isi dengan kuku, bagai aur dengan tebing ! ! huahuahua...

Tapi tu dulu la, lately nie aku kurang sikit main facebook nie..Xtau la nape, duk melayan blog je sekarang nie...Kalau x update blog pun aku akan blogwalking kat blog2 orang...Bukak facebook pun sekadar kejap jer, komen sikit2, kalau ada fren request, kasi approve sikit, buat bisness sikit..Tu je la..

Dulu bukan main lagi, 24/7 duk melayan facebook nie..Kalau x on9, rasa macam makan x kenyang pulak dowh.. ! huahuahua..:-)

Aku cuba nak buat blog aku best, menarik, tapi masih belum menjadi..So, ape yang terlintas dalam kepala hotak aku, aku update je la...Aku cuba nak konsisten dalam update blog..Mane la tau ada silent readers aku(ado ko??)huahuahua..Aku cuba nak serius dalam berblogging agar dapat nampak hasilnya..:-)

P/s : X sabar nak cash out kan nuffnang aku..:-) ada sesapa nak belanja aku makan chilis x?:-)

9 comments:

Unknown May 10, 2010 at 10:35 PM  

same same. hahahahaha
dulu bukak blog macm nyampas kejap

sekarang bukak fb cam nyampas. blog lak uapdet dua kali sehari. hahahahahaXD


visitla my blog wuhuuuuu~ :D

Norul Malakiah Sidek May 10, 2010 at 10:42 PM  

setuju!!

but nways, try create entry yg interesting..maybe org boleh tergelak

FR May 10, 2010 at 11:16 PM  

tak sume org yg ade fb ade blog :)
tp dua slg bgantung :)

Unknown May 10, 2010 at 11:24 PM  

bob kau boleh...kalau aku boleh kaupun mesti boleh so jom kita belajar sesama

Eyda Sheyda May 11, 2010 at 12:12 PM  

wow...

dr dulu smpai skrg FB ngn aku x ble d pisahkan..

tapi Blog x perna juga aku lupakan..

ehhehehe

ina May 11, 2010 at 4:26 PM  

blog and fb is always in my heart... hoho.... dua2 sme penting! ;))

redfingger May 12, 2010 at 11:02 PM  

aku setuju ngan korang sumer..
blog n fb same2 perlu bcoz fb blh jadi tempat nak bg tau orang pasal blog kt..
love korang sumer ! !

cayalah! !

Unknown May 13, 2010 at 12:00 AM  

salam kenal sobat dari http://aby-umy.blogspot.com/

kalau ada waktu singgah lah ke blog saya.. :)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS