BLOG YANG AKU X PENAH MISS BUKAK BILA ONLINE!!!! BUKAN TERJAH OK!

>> Thursday, May 6, 2010

Aku tengah sejuk giler time tulis n3 nie..Sekarang asyik hujan je kan..Tapi tengah hari bukan main panas lagi, bila petang je confirm hujan mencurah2 ke bumi nie..:-)

N3 kalie nie aku nak cite ngan korang sumer blog yang aku mesti bukak setiap kalie aku on9..Lembab cmne pun internet, mesti aku bukak punye la..Tp sumer blog yang ada dalam list aku kat tepi nie memang aku akan walking la..Just kadang aku x tinggalkan jejak jer..Ape salahnyer sekali sekala jadi silent readers kan..Huhuahuahua...

Blog tu adalah blog yang bernama suterablogger..Pemilik kekal nye adalah insan yang bernama beanmoreno..Agak lame da aku baca blog bean nie..Dan macam perkembangan aku nampak dalam blog dia..tu yang aku suker..:-)

Aku kenal beanmoreno nie time g event samsung corby kat sunway...Tapi sebelum tu lagi aku da selalu baca blog dia walaupun time tu aku x berapa nak faham sangat n3 dia yang sungguh mat saleh itu..:-) maklum lah, aku omputih fail sikit...

suterablogger nie jugak la banyak bagi aku mcm2 tips2 sikit..Lagi pun n3 dia sumer macam ringan2 je..xde la berat kepala hotak nak baca.. Asal pulak aku x penah bukak miss bukak blog suterablogger nie kalau 0n9?Sebab beanmoreno la antara blogger yang aku agak kerap contact..:-)

Tu jer la aku nak cakap, dan aku bukan pandai sangat pun..Just nak cakap ape yang ada dalam kepala hotak aku nie jer..Ape salahnye kan bean..Ini bukan edisi terjahan tau...Siapalah aku nak menerjah blogger hebat..:-)

p/s : aku pun nak tukar  pakai domain la jugak..Aku da ada domain, tp aku x suke name blog tu sebab da pada awalnye blog tu aku nak buat blog yg ke arah pelaburan..Name dia http://wealthredes.com/ dan kini aku buat sebagai landing page bisnes aku..
Nak letak gambar ke, x yah la...:-)

3 comments:

syahira ariff May 6, 2010 at 10:03 AM  

nak ada domain sendiri kena beli kan?
agaggagaggagagaga

Unknown May 6, 2010 at 10:04 AM  

weh bob thanks a lot review blog aku...yang oenting aku dan kau sama je blogger...hak3

sarina May 8, 2010 at 11:31 AM  

hehe..saya pun kalau on9 mesti nak bukak blog abg beanmoreno..sejak baru mula berbloging baru saya tahu ade komuniti tersendiri kat dunia berbloging ni yang saya sdnri tak tahu..korang sangat saling tolong menolong dan berkongsi pendapat..harap korang dapt menberi tunjuk ajar kepada saya yang baru umur setahun jagung ni..hahaks...

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS